{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

2 heste men kun plads til en.. arg! {{forumTopicSubject}}

syne virkelig bare at alle skal spænde ben for mig.. især min mors mand!

Nu har jeg jo shake, som jeg har valgt at beholde, da han viser sig at være bleven rentgående, hvilket jeg håber på holder..
men der går lang tid inden han skal trænes igen, så derfor skal jeg have ny hest, som min elskede far vil "sponsorere" for mig..

Jeg bor på en gård sammen med min mor og min mors mand dan..

Og nu må jeg pludselig kun have en hest her, også selvom jeg har sagt at jeg nok skal betale opstaldning for den anden! Øv hvor er det bare træls..

den boks den anden hest skulle have haft, har han i stedet brugt til sin egen beskæftigelse, nemlig hans køer..
Han køber bare køer og grise ind hele tiden, men vi andre må ikke have lov at have den glæde med at få en ekstra hest, når den anden nu ikke kan holde til at blive trænet..
Jeg har haft det meget meget svært psykisk, og håber sådan på at den nye hest kan gøre mig lidt glad igen, og få mig til at se tingene lid lysere, og så kommer han og skal spænde ben nu, igen, igen...

så nu er jeg helt rundt på den igen.. jeg kan ikke kigge efter ny hest, før jeg ved hvor jeg enten kan stille den eller shake, og det må ikk koste ret meget, da jeg ingen indtægt har lige nu, og nok skal til at læse efter jul..

synes simpelthen ikke det er fair.. han fylder alle boksene op med hans dyr, så vi andre ikke kan have vores..

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 heste men kun plads til en.. arg!
  • #1   20. okt 2008 hmmmm.. Rigtigt træls...

  • #2   20. okt 2008 ja smiley
    jeg vil bare så gerne have min egen hest at ride på og starte stævner, udvikle osv.. men shake skal have pause..

    Min far har så sagt at han gerne vil ligge pengene til hesten..

    Og nu skal Dan så bare ødelægge det hele igen igen.. han bliver aldrig nogensinde populær på den måde..
    uroligt at han ikke snart har fattet det, når de har været sammen i det er vel snart 7 år eller sådan noget.. Og vi har boet sammen i 5..


  • #3   20. okt 2008 Rigtig træls -og da ikke mindst fordi din hest skal gå som alene-hest (ved godt der er køer men det er jo ikke helt det samme) :o(

  • #4   20. okt 2008 Du kan jo slet ikke have hesten der hvis der ikke er plads til en til.. heste er flok dyr og bør absolut ikke gå uden andre heste..
    Ikke særligt pænt af ham..


  • #5   20. okt 2008 jamen altså.. han går sammen med min søsters hest..

    Men udover de to bokse til shake og min søsters, har vi en stor til, men den har han i stedet brugt til hans egen fornøjelse..ligesom han har gjort med samtlige andre bokse i vores stald, så der er ikke er plads til flere to heste end shake og min søsters..


  • #6   20. okt 2008 Fik lige set der er flere heste på profilen, så jo ikke sikkert den er alenehest alligevel;o)

    Men træls er det da uanset.


  • #7   20. okt 2008 til flere store heste end shake og bonnie**

  • #8   21. okt 2008 Og smiley
    Men stadigvæk lidt tarveligt..


  • #9   21. okt 2008 træls :S mon ikke han i princippet kunne undvære den boks? for da mine bedste forældre boede på gård med køer rydede de 4 bokse til heste uden at gå ned i bestanden af køer så det må da kunne lade sig gøre?
    hva siger din mor til alt det her ? og når du endda vil betale synes jeg det lyder helt tosset


  • #10   21. okt 2008 Hej Jannie.
    Hmm har din mor slet ikke noget at skulle have sagt her eller er du så uheldig at hun bare holder med ham eller hvad man kan sige.
    Er da ked af at hører at du har det som du har det, men er rigtig glad for at hører at Shake er blevet rentgående, skal nok krydse fingre for ham.
    Håber virkelig i finder en løsning på det hele, men kan jo godt være svært sådan noget.


  • #11   21. okt 2008 Ups et e for meget havde sku lige glemt dit navn var uden e..:-)

  • #12   21. okt 2008 tal med din mor om problemet, hun skal lytte på dig...

  • #13   21. okt 2008 Hej
    Jeg kan se du er over 18 år og derved myndig. Bor du hjemme endnu ? Ellers kunne du vel få dine heste opstaldet på et ridecenter i nærheden af hvor du bor. I princippet er det din stedfars valg om han vil opstalde dine heste eller om han vil bruge pladsen til hans dyr. Jeg kan forstå at dine forældre ikke er gift eller han har særeje siden din mor ikke har noget at skulle have sagt. Men søg opstaldning udenbyes, det ville jeg gøre.


  • #14   21. okt 2008 Nej det virker sku ikke til at min mor har noget at skulle have sagt, selvom det er fælles ejendom.. han gør hvad der passer ham.

    Hanne:
    ja det er jeg også ved søge nu, men når jeg nærmest kun skal leve af SU efter nytår, så bliver det svært med opstaldning, så prøver at finde et billigt sted, hvor jeg kan arbejde lidt af prisen af..
    Jeg bor hjemme, og det bliver jeg ved med indtil jeg har fået læst de fag op jeg skal bruge til min uddannelse.


  • #15   21. okt 2008 Synes egentlig ikke du kan tillade dig at blive sur over det. Det er ikke dit sted = det er ikke dig der bestemmer. Sådan er det bare.

  • #16   21. okt 2008 ER der ikke mulighed for en ekstra boks? Der er jo den mulighed at du kan sende Shake i løsdrift med daglig pasning - det koster omkring 1000,- inkl alt, og der findes intet bedre for en hest, som ikke må rides, men istedet selv bevæger sig efter skade-forløbet (tænker stort terræn).

    Men rigtig øv - er heldigvis ikke i den båd, men jeg ved fra veniner, hvordan en pap/sted/whatever-far(mors kæreste kan ødelægge meget - også forholdet til moderen eftersom det forhold bliver sat på en enorm prøve.

    Søde og venlige tanker herfra.

    Louise


Kommentér på:
2 heste men kun plads til en.. arg!

Annonce