{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trailer til en hest
  • #1   2. dec 2008 har du prøvet tank stationer rideskoler

  • #2   2. dec 2008 Ja dem jeg har talt med har kun trailer til to heste... Jeg skal hente mit lille føl lige efter nytår og vil helst ikke transportere hende i en trailer til to heste da der er risiko for at hun kan komme tilskade i den

  • #3   2. dec 2008 Jeg overvejer et falck abonoment
    Det en skøn stor trailor de kører rundt med.
    Men det i hvertfald en mulighed. Hvis dem der har føllet har trailor, så et godt råd få dem til at kører hesten.
    smiley


  • #4   2. dec 2008 Hvor stor er følle? Der skulle ikke ske noget ved at køre hende i en to-hestes. hun får jo ikke mere plads i forhold til en en-hestes, Du skal bare sørge for at hun ikke kan gå frem til vinduet. Jeg kører med små shettere i en to-hestes, har dog fået monteret ponybomme foran så de ikke kan gå frem til vinduet.

  • #5   2. dec 2008 ok tror bare det bliver svært at finde en enkelt trailer dem er der ikke så mange af mere
    hun kommer heller ikke til skade i en dobbelt vi du rykker skillerrummet og binder den
    ellers prøv heste transport


  • #7   3. dec 2008 hmm jeg hentede capella som føl i en 2 heste's trailer... havde godtnok min hoppe med men alligevel, der var ingenting

  • #8   3. dec 2008 Tak for hjælpen... Grunden til at jeg var interesseret i en trailer til en hest er at jeg er bange for at hun er så lille at hun kan gå unde bommen fortil i traileren.. Men tak for alle jeres forslag.. I sidste ende kan det være at jeg må benytte en hestetransport men det er jo dyrt i forhold til at kunne køre selv...

Kommentér på:
trailer til en hest

Annonce