{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Dit mål i år 2009 {{forumTopicSubject}}

Som vi nu går mørket i møde, og dagene bliver kortere og koldere, må jeg sige at jeg glæder mig til lyset kommer igen. Jeg har mine heste på landet, og har ingen ridehal og træne i. Det gør at min træning bliver noget begrænset af vejret og lyset, eller mangel af samme. Og efter jeg så har været ude ved mine heste, kan jeg ikke lade værd med og tænke på de nye ting jeg vil til og træne når vi går imod sommer igen.

Jeg tænker også på at jeg skal huske og at få bedækningsannoncerne sat på i god tid, og fundere over hvor mange hopper der mon kommer til næste sæson. Vi har snakket om at begynde med frostsæd, og er meget spændt på hvordan det kommer til og gå.

Har overvejet og tage min rød dame (Chanel) med til kåring i PSA til sommer og ja der er så mange ting, som jeg bare slet ikke kan vente med og komme i gang med. Ja dette er naturligvis udover den almene jule stress med gaveindkøb osv.

Og så var det jeg tænke på om det kun var mig der savner solen, og de mange lyse timer, når jeg er sammen med mins hest, eller om der er andre der har det på samme måde ?

Og hvad har i så af planer med jeres hest til næste år, hvad er jeres mål i år 2009 ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dit mål i år 2009
Kommentér på:
Dit mål i år 2009

Annonce