{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Snydt i byttehandel!!! {{forumTopicSubject}}



Byttehandel er lavet herinde på hestegalleri. Bytterhandlen gik ud på at jeg havde en trense som jeg skulle bytte til en anden trense. Vi aftaler at sende hver vores pakker om mandagen, vi udveksler desuden adresser og fulde navn, vi aftaler også at sende som pakke, da trenserne så er forsikret ved bortkomst og vi kan desuden udveksle tracknummer en sikkerhed for at vi har sendt pakken for begge parter.

Mandag sender jeg min pakke og skriver senere til hende at pakken er sendt, hun svarer så at hendes er også sendt. jeg sørger så til tracknummeret. Det er så her det hele begynder at blive lidt mistænksomt, hun siger det er en kammerat som har sendt den og han kommer senere og der vil hun få nummeret. Da vi senere skriver sammen har hun stadig ikke fået nummeret, men hun kan så fortælle at kammeraten ved en fejl åbenbart har sendt pakken som brev og derfor kan hun ikke oplyse nummeret og den er dermed heller ikke forsikret og kan heller ikke efterlyses. Hun modtaer min pakke og alt er som det skal være, bortset fra jeg intet modtager, det er nu en måned siden og hun bliver ved at sige at pakken nok skal komme og det kan jo tage noget tid hvis den er blevet væk men at den nok dukker op.



Jeg er selv ret sikker på jeg er blevet snydt, men hvad jeg skal jeg lige gøre?
for 14 dage siden skriver hun at nu er pakken kommet tilbage til hende og at hun vil sende den efterfølgende, men jeg har stadi ikke modtaget noget og nu har hun desuden sat mig på filter og svarer/læser ikke engang mine beskeder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt i byttehandel!!!
Kommentér på:
Snydt i byttehandel!!!

Annonce