{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Faldt af :( {{forumTopicSubject}}

var på arbejde idag, hvor vi havde en 5 års michellino hoppe ude, den er ved at blive tilredet! den smed mig af 2 gange og så blev jeg hevet af en gang!!
føørst var jeg bare oppe og ligge på den, men så begyndte den at springe rundt så ham jeg arbejder for hev mig af den!! da jeg så var kommet op på den og skulle til at rave, spassede den totalt ud og bukkede, den sprang så fem imens den bukkede og jeg røøg bag over den og af den, og der bukkede den så igen og ramte mig lige i ryggen imellem skulder bladene og lige på albuen, tror jeg lå i et par minutter før jeg kunne rejse mig havde ingen luft overhovedet, ville have rejst mig med det samme men nåede ikke engang at sidde op for jeg opdagede at jeg ikke, kunne trække været, kunne kun lige få fremstammet ordet "luft" kæft det var ubehageligt! nå men så måtte jeg jo op på den igen, det blev så inde i stalden, for der kan den ikke rigtig komme til at spasse ud, der gik den fint så vi smuttede over i hallen igen! der skulle jeg så op igen, og gu hjølpe mig om den så ikke kastede mig af igen, denne gang ramte den mig igen lige over lænden og jeg landte så lige på hovedet! avav!! men op skulle jeg igen og så gik den nogen lunde!
ja det er sku ikke helt ufarligt, at ride heste til!
nu sidder jeg så med ondt i ryggen og i hovedet, og med en blå arm!! JUHUU, eller noget!:(

hvad har i ellers lavet idag??

knus KK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldt af :(
Kommentér på:
Faldt af :(

Annonce