{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

er det for dyrt?/opstaldning {{forumTopicSubject}}

Jeg har i min stald 2 ledige bokse, rimlig store og en af dem er med vindue ud til.



Jeg har sat prisen for flg til 1500,-



Box

ud og indluk også i weekender

op til 10 kg grovfoder om dagen, både Hø/ wrap

mulighed for halm

hestene er opstaldet på Tørv og hamp der flg 1-2 tørv og 2 hamp med i prisen, ellers kan man købe yderligere

massere af grovfoder på folden ( hø/wrap/frøgræs og halm

lang foldtid 10-12 timer dagligt

vinterfold uden for meget mudder, vi har lige drænet indgangspartiet på den ene af foldene

derudover er der endnu en vinterfold som ikke er ujævn til frostvejr mm.

af foder høre der med i prisen: RC, lucerne, speedybeet, havre og gulerødder i særsonen.

om sommeren, er der to græsfolde dog er græsset begrænset, da jeg ikke mener det er sundt at de foræder sig, dvs. det skal lede efter græsset, og derfor er der grovfoder hele sommeren igennem også, vitaminer og foder hvis der er behov. De går ude om natten.



af faceliteter har jeg ikke det store, men der ligger en super lækker ridebane 5 min skridtgang fra stalden, og 3 ridehuse inden for 15 min skridtgang, derudover ligger stalden op af skjoldnæsholm skovene, hvor man kan ride mange dejlige ture.



bussen holder 100 m fra stalden, og der er ti min kørsel til roskilde.



derudover er der 2 ormekontrol + evt. kur med i prisen, og jeg skifter gerne dækken, putter klokker på mm.



i løbet af foråret vil der blive lavet udendørs strigleplads med vand og opvarmet rytterstue.



Men er det for dyrt??

stalden ligger i Osted imellem roskilde og ringsted


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det for dyrt?/opstaldning
  • #1   20. jan 2009 nej absolut ikke , vil næsten sige tværtimod.

  • #2   20. jan 2009 Det synes jeg overhovedet ikke er for dyrt! Hvis det var på nordfyn havde du allerede én opstalder! xD

  • #3   20. jan 2009 tror det er meget fair for opstaldning på sjælland.

    Vi giver 1500
    der er udmugning
    foder fra tjørnhøj mølle müsli kraft + havrre eller travo E
    halm/hø/wrap
    Ind og ud lukning hver dag
    Ridebane med lys
    Ridehus
    solarie
    store åbne bokse
    Vaskeplads

    men det er også i jylland
    priserne er meget forskellig fra jylland til sjælland


  • #4   20. jan 2009 synes det er rigtig billigt .. du kunne næsten tage lidt mere oveni .. (:

  • #5   20. jan 2009 hvis det var tættere på, så d;

  • #6   20. jan 2009 vil bare gerne sige at du heller skulle lade vær med at fodre dem med grovfoder om sommeren. Heste er vant til at spise 16-18 timer i døgnet, og deres fordøjelse tager absolute ikk skade af at få græs, nærmere er det altså ikk sundt at proppe en masse forskellige tilsætningsstoffer i deres mad. Jo mere naturligt, jo bedre. (:

    Men ellers lyder det meget rimelige.


  • #7   20. jan 2009 svar:

    ok, det er jeg da glad for, jeg skal måske bare have lidt mere tålmodighed

    ang grovfoder om sommeren:

    Grunden til de får grovfoder sommeren igennem også er som jeg skriver at vi ikke har græs nok, derudover er det fordi jeg har en fjordhest, og har haft en forfangen hest før og derfor er det netop godt at suplere med grovfoder især halm, så det er for at de har nok at æde, og de kan jo selv vælge om de vil æde det, men tilbuddet skal de have.*s*


  • #8   20. jan 2009 jeg syns også det lyder billigt... da mange opstaldningsteder på sjælland tager mere for det...
    lyder som et rigtig dejligt sted... smiley


  • #9   20. jan 2009 Sys det er virkelig billigt.

    Der hvor min nye hest skal være opstaldet, koster det 2100, og det er det billigste sted, jeg har fundet, som kan klare mine krav. smiley


  • #10   20. jan 2009 Enormt fair pris smiley Synes det lyder rigtig lækkert.
    Gid man dog bare boede på Sjælland..


  • #11   20. jan 2009 Lyder billigt!

  • #13   20. jan 2009 lyder billigt og rigtig fint. Jeg giver 2500, og lukker selv ind hverdage + ind og ud i weekender og ferier. Der er foder med i prisen men ikke wrap og til folden i dagtimerne skal man selv købe hø, hvis man vil have det på folden.
    Der er godt nok fine faciliteter med i prisen inkl. fint ridehus og stedet er dejligt, dog mangler der gode ridemuligheder i naturen, da vi ikke må benytte den private skov ved siden af.

    Lizet smiley


  • #14   21. jan 2009 endnu engang tak for svarene.

    Jeg har nok tænk lidt på at mit sted er til folk der er turryttere, så må det da være fint.*g*

    ang faceliteter: tjaa, jeg ved ikke, jeg synes måske det er lidt "spild" at lave ridebane når stort set alle mine hestenaboer har ridebane/ridehus, og for mit eget vedkommene, har jeg da en stævnehest, uden at have noget hos mig selv, men jeg synes jo der er så meget andet man får for pengene, som der ikke bliver tilbudt andre steder f.eks.


Kommentér på:
er det for dyrt?/opstaldning

Annonce