{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

gammel eller ej... {{forumTopicSubject}}

har i haft en hest der døde af alderdom????

jeg mener bare, jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan hesten bliver når den begynder at være gammel, altså rent fysisk...

for Donna er begyndt at være helt anderledes, hun er da en ældre dame, men har altid førhen opført sig som en ung dame, men virker pludselig træt og udslidt...
og så er det jeg tænker er hun ved at være gammel, eller er der noget i vejen med hende???

det skal lige siges at vi havde dyrlæge til hende forrige fredag, hvor hun fik en ormekur, og han kunne ikke umiddelbart se andet med hende, og han var ikke sikker på ormene, men vi fik ormekuren alligevel...

men er det de første skridt mod alderdommen hos en hest???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gammel eller ej...
  • #1   10. jun 2005 hun får allerede noget specielt foder til ældre heste, det der undrer mig mest er at for 2 måneder siden hoppede og dansede hun som en 10 årig, men så pludselig blev hun træt og ugidelig, ser gammel ud i hovedet og virker utrolig trist... og det er kun blevet mere og mere siden da.. vi rider hende ikke mere, da hun knap nok vil løfte benene..

  • #3   10. jun 2005 der hvor jeg rider er der er en en hest,der er 19... og hun er mindst ligeså skør so en to årige...
    men det kan da godt være at det er alderdommen....
    hende jeg snakker om er også herinde, hun hedder lady møllevang


  • #4   10. jun 2005 okay, jeg giver det lidt tid, men på en eller anden måde er det jo nok heller ikke så mærkeligt hvis hun er ved at "blive" gammel hun er trods alt 24 år, og havde nogle hårde år før jeg overtog hende, hvor hende og en anden blev misrøgtet, men jeg håber da selvfølgelig meget at humøret kommer op igen, da det ikke er rart at se hende så trist..

Kommentér på:
gammel eller ej...

Annonce