{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med udlån
  • #1   5. feb 2009 Jeg har rigtig gode erfaringer med udlån.

    Bare sørg for en god familie og en god kontrakt!


  • #2   5. feb 2009 Vi låner Regina, og er rigtig glade for at vi kunne låne hende, da vi ikke lige pt. har de 25.000,- som en hest koster.. smiley

  • #3   5. feb 2009 Jeg har haft udlånt en hoppe med stor succes. Hun kom aldrig hjem igen smiley De blev så glade for hende så de gav et bud på hende jeg ikke kunne sige nej til. Og hun fik det bedste hjem.
    Jeg havde en kontrakt på udlån, de stod for de daglige udgifter og dyrlægeregninger undtagen dem i forbindelse med hendes ifoling. Jeg betalte så forsikringen.


  • #5   5. feb 2009 Alle jeg kender har altid haft gode oplevelser med at udlåne deres heste. De er altid blevet sendt hjem i god behold.

    Jeg har også lånt mange forskellige heste, og der har da heller aldrig været noget brok da jeg sendte dem hjem. De var ikke engang på kontrakt allesammen, og dem jeg lånte dem af, har altid været rigtig glade for at jeg har haft lånt dem.

    Sørg for at finde en låner du føler dig tryg ved og føler du kan stole på. Og husk at tjek jævnligt i starten, hvordan din hest har det. Forlang billeder og så videre smiley


  • #6   5. feb 2009 har haft dårlig erfring du skal sørge for at ALT står i en kontrakt min veninde har prøvet at låner havde sat hendes hest til salg hun nåede heldigvis at få stoppet og fik samtidig slæbt tøsen i retten og vandt os da der var kopntrakt og låner var kendt for at prøve at sælge andres heste før

  • #7   5. feb 2009 tak for jeres svar jeg har kun talt i tlf med låner men føler vi har en rimlig go kemi imellem jeg får en reviser til at se på kontrakten så jeg er sikker på den er go nok... i tilfælde a problemer.. jeg føler selv jeg har fået det hele med i kontrakten så ville bare høre jeres erfaringer tak..

  • #8   5. feb 2009 Jeg har kun gaft positiv erfaring med udlån af min forrige hest. - Endda uden kontrakt. ; )

Kommentér på:
erfaring med udlån

Annonce