{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
181 visninger | Oprettet:

Problemhest...?! {{forumTopicSubject}}

Ja.. Simpelthen..

Er ved at få nok af hævelser, knopper, løse sko, sadler der glider frem og SMEDE DER IKK GIDER KOMME!!

Nå.. Men har i lavet noget spændende idag??
Jeg har skridtet på Sunrise uden sadel i 10 min. Det er vildt kedeligt når man plejer at ride seriøs dressur i en time dagligt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemhest...?!
  • #1   16. jun 2005 jeg har ikke været nede ved hyppen idag ..
    men hendes øre er ved at blive ædt op indvendigt !
    af dumme dyr osv...


  • #2   16. jun 2005 nej jeg har ikke lavet noget. Hvorfor ringer i ikke til en anden smed. Hvem er din smed?

  • #3   16. jun 2005 Min pony har også haft nogle mærkelige buler under maven, også der hvor gjorden sidder,.. Dyrlægen sagde at det var væske, og gjorde ikke noget ved dem, og så gik de væk efter en uge ca...

    Og Nej,.. jeg sys at du skal se det fra den lyse side, og ride optimalt, bare uden sadel! Det skader ikke, men styrker derimod din balance og forbindelse til hesten...


  • #4   16. jun 2005 En der hedder Ryan, fra Skive..

  • #5   16. jun 2005 Sofie.. Ved det godt.. det er det gode vfed det.. Men har redet uden sadel den sidste uge og er altså ved at have godt og grundig ondt i rumpetten. For man sidder altså IKKE særlig godt på hende.. heheh..

    De der buler du snakker om.. Det kan også godt lyde som det Sunrise har.. Det er trykmærker fra gjorden. Det der svarer til vabler hos os mennesker.. Det vr i Søndags hun fik det og det er ikk helt væk endnu, men regner med at jeg kan få min sadel på engang i næste uge.. Normalt vil jeg hellere ride uden sadel da det er lidt hyggeligere. Men efter en uge, hvor man er tvunget til det, kan det godt blive træls!!


Kommentér på:
Problemhest...?!

Annonce