{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Føler mig virkelig snydt!! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg føler mig virkelig snydt, og er rlig talt ret pissed lige nu!
Jeg havde aftalt med en i onsdags herinde at hun skulle komme ud og tage billeder af Lille Lyn og mig i sneen om torsdagen.
Jeg siger til hende jeg tidligst kan være på gården mellem 16 og 16.30, og det er helt fint med hende for hun skal også tage billeder af nogle andre.
Så skriver vi sammen om torsdagen over mobilen, og alt er fint.
Da jeg så er på vej hjem fra skole kl 3, skriver jeg til hende at jeg kan være der kvart over 16, hvortil hun svarer "Nå, men jeg kan være der kl 16 ellers må det blive en anden dag." Jeg bliver ærlig talt sur og svarer "Vi aftalte MELLEM 16 og 16.30. Min bus var forsinket, så kan være der 16.15. Kommer du ikke idag, skal du slet ikke komme."
10 min senere får jeg så besked om at nu er hun på vej, og er der 5 over. Jeg gider ikke diskutere mere med hende, så raser bare alt hvad jeg kan hjem, og skynder mig at skifte og køre ud på gården.
Da jeg skulle skynde mig sådan, glemmer jeg selvfølgelig de 40 kroner hun skulle have haft for det.
Men jeg kommer så ud på gården, og der 2 min over 16.
Og hun er der ikke.. Jeg venter, hun er der stadig ikke.. Da klokken så er kvart over, begynder jeg at strigle Lille Lyn. Hun er der STADIG ikke.
16.30 kommer hun endelig, og jeg trækker Lille Lyn ud på folden. Hun stiller sig på dne anden side af hegnet. Jeg spørger så om hun ikke vil med ind på folden, for hun da ellers får ret svært ved at tage billeder. Men næh nej, hun vil ikke med ind. Så mens Lille Lyn var på folden, måtte jeg i de 45 min hun var, prøve at få Lille Lyn til at gå ned til hende, og se på hende, hvilket stort set var umuligt.
Det er så hvad det er.
Bagefter ville jeg give hende pengene, men kunne så kun låne 20kr af en anden på gården, men hun sagde dte var helt fint og hun ville ikke have jeg kom ud på rideskolen med de sidste 20 til hende.

Jeg skrev så og spurgte om hun vlle prøve at få tid til at sætte billederne ind idag, da jeg sådan set har brug for demog hun sagde hun ville sætte dem ind når hun kom hjem. Men nææh det kan hun ikke, for hun har travlt. Fint, hvornår kan hun så spørger jeg, og jeg får så svaret at om " ca 2 uger hvis jeg får tid"

Aaaargh!!! Nu diskuterer jeg med hende om hvor vidt vi havde en aftale eller ej, og at jeg synes det er for dårligt der skal gå 2 uger inden jeg får billederne!!!

Synes bare det er så træls med den slags mennesker!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig virkelig snydt!!
Kommentér på:
Føler mig virkelig snydt!!

Annonce