{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Operation :') {{forumTopicSubject}}

Wakira er syg med kolik og har været det siden Fredag aften kl 20. i kan læse det her
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=411472

Når men i dag da jeg var oppe og se til hende fik jeg afvide at jeg skulle bestemme mig inden i eftermiddag om hun skulle opereres eller forsætte på Drop og ikke komme nogen vejene.
min mormor og morfar have lukket penge boksen og bedstefar også.
Jeg ringer så endnu engang og plager ved min mormor da de sagde så til mig.
De ville gerne betale den dyrlæge regning der var der nu, en aflivning, OG en NY hest..
Men det ville <b>IKKE</b> Betale en operation til min drømme hest som jeg har ledt efter i to år og kæmpet i et halvt år for at købe. og som jeg virkelig elsker over alt på jorden, og som jeg har været så meget igennem med..
Jeg var selvfølgelig knust over alt på jorden. vi snakker så med en som stod i samme situation og hun sagde vi kunne ringe til dyrhospitalet og få operationen på afdrag. og det syntes vi jo var en smadder god ide. vi ringer så igen til min mormor og siger vi måske har fundet en løsning de skulle bare betale den dyrlæge regning for opstalding og alt det der fra ansager så betale vi selv selve operationen. min mormor siger så at min morfar lige ville ringe til dyrhospitalet.
1½ time sener ringer min mormor til min mor og siger det gerne vil betale operationen på de betingelserat vi hjælper med at betale lidt og jeg for mig et job.
Tro mig jeg var det gladeste menneske på jorden. godt nok var der stadig risiko for dte kunne gå galt under operationen og risikoen er der endnu.
Men nu er hun blevet opereret og det gik super godt.
I morgen skal jeg op og se til hende og så tager vi den derfra

Men inden jeg slutter vil jeg siger
1000 tak til min <b>Mormor, Morfar, Mor</b>, Helle, Frank, Rie, Heidi og selvfølgelig <b>Mie.</b>
Jeg er super glad for i har hjulpet på alle forskellige måder, det varmer at i bare ringer og spørg hvordan det går med hende.

Lige nu er jeg super glad og krydser finger for jeg snart for hende hjem, men en foderplan lavet af dyrlægen så vi ikke skal igennem dette engang til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Operation :')
Kommentér på:
Operation :')

Annonce