{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

ny hest - tillid ødelagt! {{forumTopicSubject}}

Ja - nu er det min tur til at få hjælp, det har jeg brug for!

Well, jeg fik denne fantastiske hest, i søndags for en uge siden. Hun er skide dejlig. Vi fik hurtigt opbygget et bånd, hun stolede en del på mig, rigtig meget i forhold til jeg kun har haft hende så kort tid.

I dag havde jeg så tidligt fri. Pludselig rendte Lotte på vejen. Jeg rendte ud efter hende, og min far kom bagefter. Hun kom lige så pænt gående i mod mig, og jeg blev naturligvis glad - meget endda. Vi havde godt set hun manglede sit dækken. Vi fandt dækkenet, og det var fuldstændig i stykker - kan absolut aldrig bruges igen! Fair nok, vi lukker Felix (min anden hest ind) og Lotte falder pænt til ro.. Min far og jeg kører hen og køber et nyt dækken.

Da vi kommer hjem er hun lidt forskrækket, for hun havde jo tydeligvis sat fast i det gamle dækken. Jeg får hende til at snuse til dækkenet, og ligeså fint efter 5 minuter lægger jeg dækkenet på hende. Så står jeg og nusser hende, og vi hygger rigtigt! - Lige pludselig bliver hun vildt bange, river kæderne i stykker - dem hun er bundet i på stadgangen. Vælter alt muligt, Render forvildet rundt. Jeg beskytter naturligvis mig selv. Hendes ben sitrer så meget, at hun knap nok kunne stå på den. Hun løb ind i boksen, og jeg fik så lukket!

Nu er situationen bare sådan hun ikke vil snakke med mig - hvor hun førhen stod med hovedet ude konstant og ville snakkes med, og have dejlige godbidder. Ikke mere - nu vender hun røven til, og ryster stadig efter 1½ time.

Jeg har virkelig brug for hjælp - da jeg tror tilliden skal bygges op hurtigst muligt! Hjælp mig kære hg'er!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny hest - tillid ødelagt!
Kommentér på:
ny hest - tillid ødelagt!

Annonce