{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Nu må det være nok!!! {{forumTopicSubject}}

I kan nok huske mit indlæg om at ting på mystisk vis forsvandt i stalden, om ting det blev ødelagt og om heste der fik chokolademadder og bananer...

Nu er der altså sket noget, som har gjort mig fuldstændig RASENDE

I fredags ordnede jeg Lukas "der-sker-ikke-noget-hvis-jeg-ødelægger"-sadel og så hans trense. Jeg brugte meget tid på det, og det hele bliver lagt på plads, og sadlen får sit betræk på. Det kan godt være den er gammel og kun har kostet 300 kr. det incl. 4 underlag, transportgamacher, gjord og bandager, men passes på den, det gør jeg.

Igår er jeg i stalden. Træner med min hest, og ordner efterfølgende igen min gode elskede sadel. jaja... Den er gammel, men den er vigtig for Looksens træning. På med betrækket, og jeg tjekker om det nu sider ordentligt, og samtidigt bliver Looksens dressursadel også tjekket... Alt er som det skal være.

Jeg kommer i stalden og er glad. Jeg tager hesten ind, strigler og så går jeg ind for at hente min sadel.

Jeg finder mit betræk smidt på gulvet og sadlen sidder på omvendt!!!

Jeg står nu og ved at der er nogen som har brugt min sadel, til hvad ved jeg ikke. Det kan jo være hvad som helst. Jeg tjekker om alt er som det skal være, og heldigvis er min "dyrebare" sadel intakt.

Nu er det sådan, at nu må der være konsekvenser. Jeg møder en af mine gode venner i stalden, og hun er mest lige så hidsig som jeg selv er(det var hendes hest der fik chokomadder og hendes dyre trense som var smidt ude på ridebanen).

Hvis der er en person som så meget som rører nogle af mine ting uden at have fået lov, vil denne hænge på ansvaret for ALT der er sket af ballade i stalden...

Det værste er at ejerne af stalden er taget til USA idag, så vi står selv med problemet.

Og det sjove er at vi for kun en uge siden holdt staldmøde, hvor der blev gjort opmærksom på problemet.

Det gør det ikke bedre at der er mennesker der færdes i stalden som ikke har fattet at det her IKKE er en losseplads. Der er nogen som smider affald overalt! Og det til trods for at der står en skraldespand i hver stald, samt i laden!!!

Fold kan ikke finde ud af at rydde banen efter brug... Den ene dag måtte jeg bruge tid på at fjerne spring inden jeg kunne tage min egen ud. Meget problematisk, når man er i stalden og har MEGET travlt...

Hvor lidt jeg end vil indrømme det, så glæder jeg mig til jeg får flyttet min hest.

Forklaringen på at jeg ikke gør det nu, er at jeg til efteråret gerne skulle flytte til KBH, og jeg føler ikke for at flytte rundt på min hest så meget inden for så kort tid.

Puha... Håber snart vi finde den skyldige...

Camilse og Looksen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det være nok!!!
  • #1   27. jun 2005 held og lykke med at find den skyldige det godt nok irriterende jeg har også prøvet da Bellámi stod op på en rideskole så var der en der bare havde taget min sadel og der stod jeg og skulle have undervisning på hende men heldigvis var der en der var så sød at låne mig hendes sadel! = )

  • #2   27. jun 2005 <b>Jeg fatter slet ikke at nogen kan gøre sådan noget!!?
    Og heller ikke at de tør!</b>


  • #3   27. jun 2005 Puuha.
    Det er ikke fedt, ikke at vide hvad der foregår. Man tænker hele tiden på hvad det næste kan ske.



  • #4   27. jun 2005 Mit hjerte er rundt - NO CORNERS !: Vedkommende kan se frem til en politianmeldelse... Indtilvidere er der stjålet/ødelagt for omkring 2000 kr.

  • #5   27. jun 2005
    <i>Camilse- En del af BA... Så kan i lære det... .: håber ikke at du misforstod mig,.. jeg mente at jeg ikke forstod dem/den som har gjordt alt det der,.. -Og den der straf er fuldt ud fortjent!! Men det bliver vel ikke helt let at spore den skyldige,... </i>


  • #6   27. jun 2005 fatter ikk nogen kan være så snot-dumme?!

    Jeg glæder mig nu også lidt, eller det vil sige nogen dage meget til at der bliver plads der hvor jeg er skrevet op til en boks.. Både fordi det er tæt på hvor jeg selv bor, og fordi der er en vis person ik stalden der ikke kan holde sin "vrede" i sig selv, og personens næse sidder vist fast i skyerne efter hun har fået en hest der kan mere end vores andres.. Og det går tit ud over den røde hidsigprop af min.. Nogle episoder der kan nævnes er, at den er blevet slået med en pisk, fordi den har tendens til at stå og skrabe hele tiden, og det var personen træt af at høre på, når vi står på staldgangen og skal tiol og sadle op, og personen er ved at rense hestens baghove, kan Sunrise godt stå og snuse til den foran eller nulre den i håret, så får den SÅDAN en på trynen i tror det er løgn.. Og ellers kan personen ikk hjælpe hvis man spørger om noget, "KAN DU IKK SELV DET?!" Og det hele drejer sig om personens pony..
    Hun kan stå og fortælle ALT om hvor meget hendes pony kan, og sådan og sådan, og hvis man så lige vil fortælle noget om ens egen, så, "Nå, VI SKAL VIST OGSÅ IGANG!!" Hmm, med hvad?! Vi er jo færdige!??

    Er ved at være SÅ træt af det.. Hun tror virkelig hun ejer hele stalden, og at hun er den der ved alting bedst.. og hun har mere ret til alting end os andre.. Stopper hun ikk snart, bliver jeg tosset.. Hun er ved at gå mig på nerverne..

    Har bare lyst til at flytte min hest omgåede, men der er ikk plads nogen steder..


  • #7   27. jun 2005 jeg fatter ikke man gør det

  • #8   27. jun 2005 Surt, men håber for dig at du får den flyttet hurtigt:)

Kommentér på:
Nu må det være nok!!!

Annonce