{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

svært valg {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude ved nogle jeg kender, de har en hest, som jeg utrolig godt kan li.
Den er lidt ude af form, men når kondien er tilbage, er det en hest man bare sætter sig op på og rider CNC100 uden problemer.
Den har været til salg i noget tid, vi har også snakket om at købe den, men jeg har bare ikke råd til den.

De fortalte så, at de ikke vil sælge den alligevel, men har heller ikke tid til at ride den selv, jeg blev så tilbudt at låne den, mod jeg selv betaler for at have den gående.
Jeg må bruge den til military, jagt og almindelige stævner, men ikke noget krav, den kommer ud og går noget.

Jeg har helt vild lyst til at tage imod tilbudet, hvis de mente det seriøst, for er virkelige forelsket i hesten, men hvad så med apollo?? Jeg har tit snakket om at finde en afløser til ham, da han bliver for meget på jagter og tempoet er der ikke helt til military, men jeg har snart haft ham i 6 år, og kan ikke sælge ham.

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svært valg
  • #1   11. apr 2009 Kan du ikke låne ham ud til almindelige stævner, evt. med forkøbsret? Jeg har før oplevet at når først hesten er væk, kommer man af og til til et punkt hvor man godt kan sælge alligevel.
    Men så står du jo med et problem hvis den "nye" hests ejer på et tidspunkt måske vil have den tilbage, og hvad så?

    Ingen løsning, bare lidt indput...

    Held og lykke med det


  • #2   12. apr 2009 syns du skulle få den nye, og self. er det hårdt at sælge men du bliver jo også mega glad for din nye. Men hvis de så en dag vil havde den tilbage så har du jo ikke nogen hest :s
    Had med ellers at låne den gamle ud, så bliver den passet og redet mens du har den anden, og du kan få den tilbage igen


Kommentér på:
svært valg

Annonce