{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Svært valg {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget på nogen efterskoler til efter sommerferien altså i 9 klasse, og jeg ville super gerne på efterskole. Den klasse jeg har nu er jeg meget træt af, og jeg tror det kunne være super fedt at komme på efterskole.
Men jeg har et problem, som stopper mig i at tage af sted. Jeg har 2 heste Picasso 3 år og Dondey 21, men jeg må kun have en hest med på efterskole. Det skal være Picasso fordi han er ung og skal oplæres. Dondey har jeg "kun" fordi jeg holder så meget af ham og ville give ham et godt liv resten af hans dage, han betyder rigtig meget for mig. Dondey kan ikke rides mere pga hans fysisk, så jeg går ture med ham. Det der gør så ondt er at han skal blive hjemme og jeg kun kommer et par dage om måneden. Han skal blive stående på den gård hvor han står nu, hvor de ville passe ham (fodre, lukke ud og ind, muge ud) og så ville mine forældre tage ned til ham og sige hej et par gange om ugen. Men jeg har aldrig vært væk fra dondey i mere end 1 dag i 3½ år og jeg kan slet ikke holde tanken ud at jeg ikke kommer når han står og venter. Jeg ved virkelig ikke om jeg bare skal droppe at tage på efterskole, jeg ved ikke om jeg kan byde Dondey at bare tage afsted? Så får han ko slet ikke opmærksomhed mere..
Det skal lige siges at jeg ikke ville have en part på ham, fordi at han har en svær fortid som har sat sine mén.

Hvad ville i gøre i min situation?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært valg
Kommentér på:
Svært valg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce