{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.143 visninger | Oprettet:

leasing af hestetrailer {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er

Jeg har gået og tænkt lidt her på det sidste. Vil gerne have min egen trailer men økonomien er ikke der til lige nu. Er ansat som elev så er jo på elevløn hvilket ikke er en herre gård.

Men så var det jeg tænkte jeg har engang hørt at man kan lease en trailer over en meget længere periode.



Men er lidt utryg ved det da jeg ikk rigtig kan læse om det nogle steder.



Min spørgsmål er så om der er nogen der har nogle erfaeringer på det område?? Nogle der har nogle links, eller oplevelser med dette, så vil jeg meget gerne hører fra jer.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leasing af hestetrailer
  • #2   28. apr 2009 Okay. mange tak for det. det var helt sikkert en mulighed.

  • #3   28. apr 2009 altså min hest står herhjemme og skal igang med noget undervisning 1 til 2 gange om ugen plus de stævner der nu måtte kommer, så behovet for en trailer er stor vil jeg da selv mene.

  • #4   28. apr 2009 Jeg købte egen trailer for to år siden. Inden undersøgte jeg de sorskellige muligheder jeg hade efter som jeg også var på elevløn.
    Leaising og finansering var hurtigt et afdiskuteret emne, da jeg ville, når jeg var færdig med at betale traileren, ville have betalt ca 20.000 mere for traileren end den egentligt havde kostet pga høje renter osv...
    Jeg gik i min bank og snakkede med dem om muligheden for at låne der istedet og vi fik en fin ordning hvor jeg så kun har betalt ca 5.000 i renter osv.
    Så mit råd er helt sikkert at du skal regne godt på det og snak med din bank.


  • #5   28. apr 2009 tror ikk min bank dame vil synes om at jeg spørger om forhøjelese af lån. Hun var ikk glad da jeg spurgte til hesten. der reddede kæresten mig temmelig meget. men ja har overvejet og spørger om der var mulighed for det. men er nok en for stor kylling og frygter svaret

  • #6   29. apr 2009 Vi leaser af randerstrailer. Vi giver ikk så meget om mrd. og de betale også hvis trileren fejler noget. syns det er fint sådan smiley

  • #7   29. apr 2009 jeg ved at man også kan lease www.boj.dk smiley

Kommentér på:
leasing af hestetrailer

Annonce