{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

At undgå snyd... {{forumTopicSubject}}

Kunne man ikke foreslå dyregalleri.dk at de lavede en tilføjelse, der gjorde at man KUN kan ha' oprettet én bruger pr. IP-adresse?

Og at profiler, der ikke har været brugt i mere end 30 dage automatisk slettes?

Jeg har nemlig indtryk af, at mange at de profiler jeg mener er lidt uldne i kanten bare ligger og er inaktive; måske er det sjove at oprette dem - men hvis man skulle deltage i den daglige snak og hygge, ville man hurtigt blive afsløret fordi man jo i virkeligheden ikke har noget at snakke med om!
Tid har de der snyder nemlig ikke fantasi til at finde på dagligdags ting - kun stooooore ting som stævner, kåringer o.l.

En tanke..!
Hvad synes I?

:o)
Birgit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At undgå snyd...
  • #1   5. jun 2004 heyY...... B H


    har noget jeg vil spørge om

    hvad skal man gøre mine hunde og min bruger kan jeg ikke komme ind på og hvis jeg går i under søg hund og så collie skriver navnet balou eller bella så kommer de ikke frem og jeg prøvede før at lave en ny bruger men der sagde den bare e-mailen er allerede opretet


  • #3   5. jun 2004 Jo - du kan oprette ALLE de heste du vil under din profil, som feks under navnet Lykke M - du kan bare ikke både ha' en profil som Lykke M og som Birgit H.
    Forstår du hvad jeg mener?!


  • #4   5. jun 2004 jeg synes det med de 30 dage er en rigtig god idé, men det andet med at man kun kan oprette én bruger pr. IP er ikke en god idé da man jo sagtens kan være flere i samme husstand der hver har sin egen hest/pony som de gerne vil oprette.

  • #5   5. jun 2004 Tjah - det er rigtigt nok...
    Og du har selvfølgelig ret i den henseende, at dyregalleri.dk aldrig ville lave den ændring - netop fordi det skal være sådan at så mange som muligt kan få lov at være herinde!

    :o)


  • #6   5. jun 2004 hey.. jeg sys da at det lyder som en go ide, men det der med de 30 dage.. - sys jeg er en dårlig ide.. hvis man fx. er på ferie i noed tid, og kommer tilbage, er ens bruger væk. Det er ikk så smart. så det skal nok være en længere periode..

  • #7   5. jun 2004 Hmm... Hvor mange mon der er på ferie i 30 dage + ?
    Og uden mulighed for at komme til en computer ind imellem..?!

    *s*
    Birgit


  • #8   5. jun 2004 Det med de 30 er en kanon ide jeg havede nemlig på et tidspunkt kommet til at sende en udfordring til en der ikke havede været logget på i en måned... KANON IDE`!!!

  • #9   6. jun 2004 god ide - det er simpelt for trels, med alle de mærkelige oprettelser som ikke er helt fine i kanten - jeg gider snart ikke stemme på nogen mere og det skyldes jo alle de falske heste - før stemte jeg altid på de nye heste og på udfordringer, men det gider jeg ikke mere- og det er jo ærgeligt det skal være sådan.

Kommentér på:
At undgå snyd...

Annonce