{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder.
  • #1   18. jun 2009 Noget godt og behageligt ridetøj som støvler, ridehjelm og ridebukser smiley

  • #3   18. jun 2009 Du skal da udstyres med ridetøj :P. hehe ..
    men Altså, det er nok ikke så smart at investere i ridetøj inde man ved det er noget, det er jo íkke helt billigt smiley .
    Men altså,

    Ridebukser, ridehjelm og støvler smiley


  • #4   18. jun 2009 din egen ridehjelm ville helt klart være det mest lækereste da jg ved hvor ulækre rideskolehjelm kan være og så ellers et par sikre sko med lille hæl på... og husk en gulerød til hesten så man ligger ud med at være gode venner smiley

  • vivian h
    vivian h Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   18. jun 2009 Okay. hvor er i søde smiley

    Havede lidt tænkt på alm. bukser til og starte med, men det er måske en dum ide. har altid gerne ville gå til ridning, men har ikke haft råd før nu. så ved ikke om det er det samme som man går og forstiller sig.


  • #7   18. jun 2009 du kan jo også bare bruge en cykelhjelm første gang? smiley

    Det gjorde jeg .. var så også 9 xD


  • vivian h
    vivian h Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   18. jun 2009 o har da redet da jeg var meget mindre. men kan jo ikke helt huske det. Men dem man har snakket med siger det er en dejlig afstresset føgelse og det er sjovt at gå til ridning.Og er virkelig fasineret af dyret.

  • vivian h
    vivian h Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   18. jun 2009 okay. det er da lige til at over komme så. smiley

  • #10   18. jun 2009 Ja, jeg vil også anbefale et par rigtige ridebukser. Det kan sagtens lade sig gøre at finde nogen til en rimelig pris smiley

    Men ja, det er en super dejlig følelse at mærke hesten arbejde under sig. Min pony har stået stille i lang tid pga. sygdom nu, og jeg savner VIRKELIG følelesen af at sidde på en hest. Men man må jo væbne sig med tålmodighed smiley


  • vivian h
    vivian h Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #12   18. jun 2009 Okay. kender i nogle gode butikker i nordjylland. smiley

    Jeg e lidt gammel til og starte til ridning, men fandt et voksen hold i dronninglund. hehe

    er 23 år gammel.


Kommentér på:
Nybegynder.

Annonce