{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Jubel og glæde :D {{forumTopicSubject}}

Nyt fra Bøffe og Røsle smiley

Har købt mig en bitless trense:

http://shop.optihorse.dk/product.asp?product=3072

Fik den i dag, og den er bare sååå god! Den gav fint efter (nok fordi den er rundsyet) - man hører jo om mange der har redet med den slags trense, som ikke giver efter. Nå, men jeg red en lille tur rundt på alle de steder, hvor Asmun plejer at stresse fuldstændig op, og det gik bare så godt. Trensesystemet virkede bare super fedt, og nu hvor diverse knapper er ved at være installeret, og jeg er gået frem efter dette:

(link fjernet)

Er Asmun seriøst ved at blive ridehest igen. Vi er stadig i det små med <b>skridt</b>ture, men kan mærke at fundamentet er ved at blive lagt nu. Og synes selv, det er super fedt at <i>sadle op</i> igen som i de gode gamle dage med trense og sadel. Det er som om jeg startede et sted, blev nødt til at stoppe op og gå en lang bue udenom hvor jeg lærte MEEEGET, og nu er jeg endelig der hvor jeg startede igen - men med en anden viden og nogle andre forudsætninger.

Den trense understregede bare det hele fordi det hele blev meget nemmere med den end det var med kapsun eller
rebgrime. Så til alle der overvejer sådan en: køb den! Men husk at den skal være rundsyet så den kan give efter (den model jeg har købt og linket til er altså suuper, og billig!)

Der kommer nok snart billeder. Er bare så lykkelig for at jeg kan begynde at se de enkelte tråde efter at det hele har være en kugle, og jeg så har redt det ud. Læringsteori længe leve;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubel og glæde :D
  • #1   5. aug 2009 hvor er det dog bare dejligt at læse

  • #2   5. aug 2009 Det var da bare super dejligt smiley
    Det er nemlig en rigtig god trense, er også selv helt vild glad for min, den 'åbnede' nemlig også nærmest vejen for mig, bare på en lidt anden måde smiley

    Jeg havde en dårlig periode i vinters med Jackie, hvor vi nogle gange kom op og diskutere over bidet, og det kunne ødelægge, alt vores ridning fordi hun blev ved med at gå og være tvær over det.
    Men så fik jeg mig en bitless, og prøvede at ride med den på hende en lille periode. Det gik super godt, og det var dén der reddede os ud af kampen smiley Nu var der pludselig intet at diskutere om, og vi kunne nu koncentrere os om alt det andet ^^
    Efter en periode med bitless, prøvede jeg bid igen, og kampen var forsvundet, for nu gik hun bare perfekt smiley

    Siden har jeg bare kunne arbejde mig stille og roligt frem med ridningen, så nu går det bare super ^^

    Rigtig dejligt at høre at det også var jeres løsning! Det er en super dejlig trense ;b


  • #3   10. sep 2009 Hvor dejligt at læse smiley tillykke m. trensen og med den genvundne glæde !


Kommentér på:
Jubel og glæde :D

Annonce