{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Syg hest - ØVØV!!! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg må lige af med lidt frustrationer! Det skyldes at min dejlige Atilla er skadet, og at det er uvist hvorvidt han bliver til at ride på igen.
Han var til dyrlæge idag og blive undersøgt, da han var halt på det ene forben. Dyrlægen lagde så en blokade i hovleddet på det ben (højre for), og han holdt så op med at halte på det ben, men blev i stedet halt på venstre forben. Så der blev også lagt en blokade, og så blev han rengående. På røntgenbillederne var der så forandringer på hovsenebenet på højre forben, og det er ikke så godt. Så nu skal han have sprøjtet ledvæske ind i hovleddet 3 gange med 1 uge imellem og desuden have nogle særlige sko på som støtter bagtil på hoven.
Og så har han fået en særlig fold - 5x5 meter - da han ikke må løbe i de 3 uger behandlingen varer... Det er jeg ikke sikker på han vil synes er fedt, men sådan er det nu engang.

Jeg håber bare at han bliver fin igen, for jeg synes efterhånden jeg er ret uheldig mht. heste der bliver syge/skadet!!!
Det værste er næsten at han sandsynligvis har haft ondt i sine ben længe, men at han bare har været så sød og gjort alt hvad jeg har sat ham til uden at protestere... Det er ulempen ved heste - at de ikke kan sige hvor det gør ondt!

Så nu har jeg slet ikke noget at ride på, for jeg har endnu ikke fundet en afløser til Flexi, som blev aflivet for en måneds tid siden pga. allergi/astma...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Syg hest - ØVØV!!!

Annonce