{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

De der dage.. {{forumTopicSubject}}


Hvor man bare ikke aner hvad det er for en hest man har med og gøre og hesten opføre sig helt anderledes end normalt.

For at man forstår resten af teksten skal man vide; Maja er en meget meget uenergisk hest der ikke kommer når man kalder undtagen hvis hun ved det involvere mad ( dvs. der bliver raslet med foder ), hun bevæger sig aldrig mere end nødvendigt, slet ikke på folden og tager derfor ALDRIG en trav tur af sig selv på den.

Well... Sidst jeg var ude og ride stod hun og gloede oppe på bakken på mig og ventede på jeg kom, men idag der kaldte jeg - hun løftede hovedet og satte i fuld trav ned mod mig, jaja fint nok. Hesten gik hen til mig og flugte mig hen til et skur hvor hendes grime lå. Kløede hende lidt og i det samme jeg skulle til at give hende den på så var krikken allerede sat i trav op af bakken og ved at forsvinde væk fra hvor jeg kunne se?

ALDRIG i livet om hun har løbet sin vej på noget tidspunkt, ved satme ikke hvad der skete for hende.
Jo, har en teori om at det var fordi hun troede hun skulle ind og havde mad ( kl. var 6 ) og da det så gik op for hende at jeg ikke havde noget mad - så besluttede hun sig for at smutte igen, ellers kunne det også sagtens være at Gizella kaldte nede fra den anden ende, who knows men forsvandt, det gjorde hun - med mig stående tilbage som et stort spørgsmålstegn.

Andre med nogen lettere forvirrede heste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De der dage..
  • #1   19. aug 2009 Øv hvor træls : / Min egen har selv haft et par dage, hvor han skyndte sig at rende sin vej hver gang han fik øje på grimen om min skulder. Han gør det ikke længere og har ikke gjort det før - det var åbenbart kun i et par dage, han lige fik lyst til det (eller ikke havde lyst til at komme ud fra folden?)

  • #2   19. aug 2009
    Tror bare det gik op for hende at jeg ikke havde hendes aftens mad med som hun først havde troet smiley
    Normalt så kommer hun ikke, kun ind imellem men det sker sjældent.


  • #3   19. aug 2009 Ja, Aika var godt nok også mærkelig idag da jeg var ude og ride...
    Hun plejer at gå stille og rolig i galoppen, men ikke idag, da jeg skulle sætte i gang startede hun lige med 3 bukspring og smed næsen i sky og bare tonsede derudaf...
    Det gjorde hun så 2 gange mere, ved sgu ikke lige hvad der gid galt for hende, for sådan plejer hun godt nok ikke at være....


  • Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 844
    #4   19. aug 2009 Tjah Prins opfører sig meget forudsigeligt, dog vidt forskelligt alt efter hvor man er.

    Han kommer når man kalder sådan 50/50, kommer an på om han lige orker smiley

    I skoven prøver han konstant at løbe hjem når man ikke er sammen med andre heste.
    Er man sammen med heste er han en engel.

    På banen er han en engel og ved striglebommen iskold smiley


  • #5   19. aug 2009 Hehe. Hvor øv..

    Masca har heller aldrig været den der kommer, når man kalder. Men på det sidste er han begyndt at komme. Det er vildt skønt. Det er ikke altid at han går hele vejen, men bare nogle skridt ned mod mig, gør mig rigtig glad..

    Men han kigger altid op og har ørene fremme når jeg kalder. Nogle gange kommer han med et lille vrinsk, eller nik. Hehe.. Han er mit englebarn smiley


  • #6   20. aug 2009 Den ene af dem jeg lukkede på fold i morges gik fuldstændigt sindsygt, trippede afsted. Jeg måtte presse min skulder mod hans hele vejen til folden og hele tiden standse ham, for ellers løb han med mig, eller jokkede mig over tæerne...
    Det var blæsten der gjorde alle bladene på træerne til farlige monstre som man kun kan blive beskyttet imod, hvis man sidder på skødet - åbenbart.


Kommentér på:
De der dage..

Annonce