{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

De gode gamle dage! {{forumTopicSubject}}

Tænker i nogensinde på "dengang"?
Jeg vil vædde med, at jeg ikke er den eneste der har mistet noget man var så glad for, noget der bare fuldendte ens liv. Eller den eneste der kan lide at tænke tilbage på hvordan det var engang, og hvor let alt var. Tænker i nogensinde over det?
Vis mig jeres minder - gerne med billeder!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De gode gamle dage!
  • #1   30. nov 2012 Og jeg tillader mig lige at starte selv (:

    Jeg sidder selv og kigger billeder igennem i dag, og fandt et gammelt springbillede af min gamle pony som blev aflivet for to år siden. Jeg har ikke sprunget højere end 60 cm siden hun blev syg for 2½ år siden, og gud hvor jeg savner det. Men jeg er blevet en kylling!

    (link fjernet)


  • #3   30. nov 2012 Tænker tit på de gode gamle dage, hvor alting var så nemt, og man ikke skulle tage stilling til så mange ting. Man skulle ikke tænke på fremtiden, uddannelse, økonomi, venner, fyre osv. osv. Det eneste livet handlede om var barbie, disney film og hygge fredag aften med hele familien!

    Det eneste, der ikke har ændret sig siden jeg var lille er min yndlings film - Løvernes Konge - forevigt verdens bedste film!

    Og så får I lige et utrolig grimt billede af mig med min gamle hund og kat - de betød virkelig verden for mig, men er desværre ikke hos os mere....


    profilbillede
  • #5   30. nov 2012 Julie hjorth - du skal desværre være VIP smiley

  • #6   30. nov 2012 Hahaha...
    Undskyld jeg griner, men det er yndigt når en pige på 18 år spørger om der "gode gamle dage". smiley

    Jo jeg tænker tit over dem. Hvor nemt og uproblematisk der var at have hest/pony og at ride.
    Efterhånden er alt lavet til en videnskab, bliver lavet unødvendig kompliceret og alt skal analyseres. At hestene trives bedre med det, er jeg faktisk ikke sikker på !


  • #7   30. nov 2012 Jeg kan godt lide at kigge tilbage, men for mig ser det mere positivt ud nu, end det gjorde for mig for 2-4 år siden - i hvertfald med hvordan jeg selv har det smiley

    Dog savner jeg dengang jeg havde tiden til at gøre hvad jeg ville, og jeg savner virkelig at have alle mine familiemedlemmer i live.


  • #8   30. nov 2012 Hvorfor tror du det kom i citationstegn?
    Det er jo langt fra gamle dage - men det var nu lettere den gang man kunne smide en sadel og en trense på og så bare ride uden at tænke over alt muligt.


  • #9   30. nov 2012 Og ja, min far havde hest i gamle dage (for 60 år siden). Og alt var bare lettere den gang - jeg tror skam ikke hans heste led på nogen måde (:

  • #10   30. nov 2012 Tænker tit tilbage til den gang man var barn, alting var nemt .. Ville nogle gange ønske jeg gik i børnehave igen, bare være ude hele dagen og lege med alle børnene .. Men ellers savner jeg tiden før krisen, dengang alt ting var nemt smiley

  • #11   30. nov 2012 Nu er jeg ikke 60, men kigger jeg bare 30 år tilbage så var alt nemmere, og som du selv siger, så havde hestene det da udemærket også uden alt den fancy behandling, de 1000% tilpassede sadler, alt der speciel udviklede udstyr og de 10.000 forskellige tilskud.

    Hold op som vi hyggede med hestene uden at bekymre os med det samme de lige vippede anderledes med deres øre. smiley


  • #12   30. nov 2012 jeg vil bare lige dele et billede af min morfar.
    i 2009 måtte han opgive kampen mod kræften.
    han var ellers hele familiens samlingspunkt - og selvom vi måske ikke snakker så meget om ham, så ved jeg at han er savnet af hele familien...

    min mor var hos min onkel i dag, og han skal hjem til os til jul. så da hun spurgte hvad han ønskede sig, var det eneste han ville have var et billede af Morfar - hans far. (min onkel er handicappet)


    profilbillede
  • #13   30. nov 2012 Tænker tit tilbage på den dag hvor Tonje blev syg.. Jeg var ude på rideskolen inden hun fik dyrlæge men tog hjem igen fordi jeg fik afvide at der ikke var noget alvorligt galt med hende. Blev ringet op senere den aften og fik afvide hun var død.

    profilbillede
  • #14   30. nov 2012 Jeg savner min gamle klasse af hele mit hjerte, og også vores lærere. Men der skulle komme en ny 6 klasse til vores skole, fra en anden skole. Så i 7. Klasse, skulle 6 a & b, blandes med dem fra den anden skole. Vi går jo stadig på den samme skole, men det er bare ikke det samme! Vi kommer jo ikke på ture med hinanden, eller er sammen med hinanden i mange timer om ugen. Og så har vi jo selvfølgelig også fået en fuc**** lorte matematiklærer! Vores gamle klasselærer var bare den bedste!

    -vi gik i klasse sammen fra 0. - 6. Klasse, indtil vi blev plittet.:-(


  • #15   30. nov 2012 Åh ja jeg tænker virkelig tit tilbage på "gamle" dage. Nu er det ikke så længe side, men for snart et halvt år siden mistede jeg min allerbedste ven. Jeg sagde farbelntil Pretty. Hun betød/betyder virkelig meget og jeg elsker virkelig at tænke tilbage på tiden med hende!

Kommentér på:
De gode gamle dage!

Annonce