{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Dilemma, hvad skal jeg?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg sidder desværre i et mega trælst dilemma..
Jeg har min egne pony, han er lidt skør og bukker når man rider ham. Så har vi brugt mange penge på undersøgelser osv. så er det gået godt i perioder, men så går det ned ad bakke efter lidt tid. Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget for jeg vil rigtig gerne ud til stævnerne, da jeg er konkurrence rytter.
Så låner jeg en hest, som jeg er super glad for. Ham har jeg med til stævnerne. Men det er bare ikke det samme, jeg vil meget hellere have min egen pony med..

Så har jeg snakket lidt med min ridelære om hvad hun syntes. Hun siger så at jeg skal komme vidrer fordi hun mener at jeg har talent inden for heste verdnen.

Og jeg har self. snakket med min mor om hvad hun syntes.
Så nu sidder jeg i det dilemma om jeg skal skille mig af med min pony, eller om jeg skal blive ved med at "slosse" med min pony?
Hvad syntes i?

(Stavefejl er gratis (; )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma, hvad skal jeg??
  • #1   11. okt 2009 Samme som din ridelærer.
    Kom videre, hvis du så gerne vil til stævner og vil ha din egen hest/pony med!
    Ja, det er surt, træls og alt muligt andet at skulle af med sin pony, men hvis du selv gerne vil videre, og vil til stævner, ville jeg skille mig af med den anden, selvom det er svært, og få en du vil få meget mere glæde ud af, og får mere ud af den.

    Men det er jo dit valg, med hvad du selv vil?


  • #2   11. okt 2009 sæt dig igennen når du ridder din pony (altid når hen bukker).. det er bestemt ikke sjovt, men når det er overestået så er det dejligt og er begge 2 mere glade for det.. Når han bukker så sæt dig igennem og vis hvem der bestemmer.. smiley

  • #4   12. okt 2009 Vinther: Man kan ikke sidde igennem når han bukker. Tro mig, jeg har prøvet alt..

    Berit: Hvis han nu eks. har fri om mandagen, og jeg kommer om tirsdagen, arbejder jeg med ham fra jorden, eller longere ham. Så jeg arbejder meget med horsmanship med ham (:

    Og tak til jer andre (:


  • #5   12. okt 2009 du skal ikke side igennem.. men du skal sætte dig igennem og virkelig vise at DU bestemmer.. Jeg gjorde det på min hingst der virkelig kan gå amok og ikke lave andet end at bukke.. tro mig det var bestemt ikke sjovt og var ved at falde af nogle gange, men det var det hele vær.. nu er han en engel og er rigtig glad for at min ridelære pressede mig til at sætte mig igennem :)..

  • #7   12. okt 2009 Vinther, hvordan gjorde du det?

    Deschain, lige pt. får vi ingen undervisning for sidst gang gik han helt amok og næsten snorrede omkring sig selv. Og jeg skifter ikke underviser fordi jeg mener at min underviser er den helt rigtigt for hun underviser på hestens premisser (:


  • #9   14. okt 2009 Når han har fri er det fordi jeg ikke kan nå at komme ud til ham (:

Kommentér på:
Dilemma, hvad skal jeg??

Annonce