{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

drømmen om en hest mere :o) {{forumTopicSubject}}

Ja.. Jeg er nok en af de piger, som ønsker sig en hest mere.
Jeg har jo kun Sputnik der er min egen, og jeg ønsker mig egentlig en mere, og har da også før efterskole, snakket med mine forældre om at jeg skulle have en hest mere.
Jeg har nu fundet min drømmehest, og jeg er total lost mht hvad jeg skal gøre, for jeg er ikk sikker på det er godt for mine forældre at skulle lægge ud for mig, nu da der er finanskrise, og de har eget firma.
Og så er der opstaldning+foder, som jeg kan få for 700 kr. hvor sputnik også står, men jeg skal jo også have undervisning, da det er en unghest jeg har forelsket i.

Jer som har 2 heste, hvordan får i det til at passe med penge, arbejde, skole og hest?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drømmen om en hest mere :o)
  • #1   23. okt 2009 jeg har to heste, og det passer fint da den ene er en garvet pony og den anden er en unghest, jeg har dog ikke i hverdagen tid til beggeheste hverdag.

  • #2   23. okt 2009 Tja skal vist ikk have flere heste har 6 stk =) de fleste r ikk så gamle endnu så der skal ikk laves så meget heldigvis. =)
    men til foråret få jeg travlt med og tilride hehe


  • #3   23. okt 2009 Og penge? smiley

  • #4   23. okt 2009 ja har hesten hjemme, og får undervisning på unghesten hver 14 dag og på ponyen bliver det til en gang spring ind i mellem. og mine forældre betaler desvære

  • #5   23. okt 2009 Åh ha! Vi knokler røver ud af bukserne smiley
    Lige efter arbejde tager jeg ud til hestene og roder med dem i nogle timer.
    Knokler hverdag for at få det til at løbe rundt og det er ikke altid der er penge til så meget sjov, men det går da.

    Altså du skal tænke dig godt om for det er jo det dobbelte du skal af med hver månede til forsikring, dyrlæge, opstaldning, smed og udstyr.
    Det tager også lidt længere tid at skulle ordne to heste hverdag + ride og muge(?)


  • #6   23. okt 2009 Ja, jeg ved det, men vi muger ikk ud om vinteren, og der er 2 heste der står opstaldet derude, som blir sendt hjen, så der blir jo ikk ekstra arbejde i det for mit vedkommende.. Udstyr mangler jeg ikke, og smed og opstaldning skal jeg nok finde en løsning på med mine forældre.

    Jeg føler jeg har godt styr på det, bortset fra med mine egne penge. Jeg skal have anskaffet mig et arbejde.. Men det kan jeg få mine forældre til at hjælpe mig med.


  • #7   23. okt 2009 Bare du har tænkt det igennem og regnet på det smiley Det er surt at have to dejlige heste, men bliver nød til at skilde sig af med en fordi man ikke lige har fået tænkt nok.

    Håber da for dig du finder ud af det og kan blive ejer af to smiley


  • #8   23. okt 2009 jeg betaler 2000 kr for opstaldning af mine proheste(altså prisen er 2000 samlet) men betaler også foder og hø selv =)

    men vi ahr heller ikk bane eller ngoet andet desværre..

    før havde jeg mine heste på en gård med bane ridehus solarium og foder og fri benyttelse af hø og halm. (udlukning og udmugning stod man selv for) 1150 for pony 1300 for hest.. =)


Kommentér på:
drømmen om en hest mere :o)

Annonce