{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Drømmen om eget Ridecenter {{forumTopicSubject}}

Ja, er lige gået i "drømmemode", og sikkert som så mange andre herinde har jeg en lille drøm i maven om at starte mit eget Ridecenter..
Lækre faciliteter i top, store lækre folde, store lyse bokse, osv.. Plads til MANGE heste..

Hvad vil i sige er for/imod at starte eget Ridecenter?
Hvad skal med i overvejelser?
Hvordan skulle jeres drømme sted se ud?
Og hvad er jeres drømme der har med heste verden at gøre?
- kom med jeres tanker og ideer, billeder, osv..

Dette indlæg har som sådan ikke et formål - bare en hygge-tråd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmen om eget Ridecenter
  • #2   5. aug 2013 mig og min kusine, har også den drøm der smiley om at overtage mine bedsteforældres kogård og lave det til en rideskole eller ridecenter eller stutteri. smiley det ville være så mega fedt at få lov til at ride hele dagen, på sine "egne" heste.

  • #3   5. aug 2013 Hvis I har mange penge, så er det en god måde at bruge dem på.

    Der er formentlig ingen banker, der vil hjælpe.


  • #4   5. aug 2013 Liv - det lyder som en super ide smiley
    Der mangler rideskoler hvor hestens ve og vel er i fokus..
    Jeg tænkte nu mere et sted hvor private kunne få opstaldet sine heste, og hvor mine egne kunne være - ren luksus.

    Team - ja, præcis smiley et stutteri er også min drøm..

    US-mustang - man har vel altid lov at drømme, selvom det måske aldrig bliver virkelig smiley


  • #5   5. aug 2013 Jeg tror de fleste hestefolk har haft eller har den drøm smiley

    Jeg selv kan sagtens hygge mig med at bygge min egen lille virtuelle hestepension/stutteri/ridecenter i the sims 3. Det er hårdt at arbejde med heste i den virkelige verden, men i spillet kan man jo bare sætte det hele på pause eller "trylle" nogle penge frem, hvis der mangler smiley


  • #6   5. aug 2013 Jeg har osse drømmen om eget stutteri og Ridecenter.

    Jeg er så småt begyndt, har fået gården og en del af jorden, staldene er ikke klar og blir det ikke foreløbigt, men er godt på vej smiley

    Der er MANGE ting der skal tænkes igennem .

    Hos mig er prioritet nummer 1: ØKONOMIEN skal kunne bære! Det nytter ikke noget at lave en masse hvis ens økonomi ikke tillader det, så jeg laver ting hen af vejen når pengene er der, ikke noget med at låne nogen steder, så må det hellere tage 20 år at blive færdig end 2 år så ryger hele lortet på tvang fordi man ikke havde pengene!

    Liv: jeg er helt enig i ideen om at man kunne/skulle/burde lave rideskoler med hestens ve og vel i top prioritet samt for mit vedkommende at eleverne lærte mere end bare ridning, men osse om pasning osv. MEN at du ikke ønsker elever ind uden "grundridningen" iorden er jo mega urealistisk og ærgeligt, du burde jo NETOP ha elever fra starten så de allered der lærte den fornødne respekt og omgang med hestene. Syns ikke man kan sortere i folk på den måde, det er diskrimination samt i mine øjne tåbeligt.


  • #7   5. aug 2013 Hestekunst - det er sandt smiley jeg har også min egen lille sims verden, og er på Howrse (mere det med avl).. Det kan tage lidt af lysten..

    Team miracle - det lyder da super! Kan sagtens følge dig i det med økonomien - det er det vigtigste.. smiley
    Ved bare hvor dyrt det har været at sætte i stand ude ved mine forældre og lave stalden og faciliteter (der er plads til vores 3 heste - kan laves 1-2 bokse mere) og vi er bare SLET ikke færdige endnu - men det bliver super fedt når det er smiley


  • #9   5. aug 2013 Uhh min drøm ville os være en mindre stald hvor jeg selv kunne have et par avlshopper eller fem gående også have nogen opstaldere der kunne hjælpe med udgifterne;-), også trække et par lækre føl om året:-).
    Stalden skulle være lys og lækker med maximal fold tid og gode forhold for både heste og rytter.
    gerne med en lille løsdrift os:-)


Kommentér på:
Drømmen om eget Ridecenter

Annonce