{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Min hoppe vil dø /: {{forumTopicSubject}}

- ja, desværre har min hoppe fået en alvorlig virus (gider ikke sige hvad det er, send venligst PB så), men noget der minder meget om alm. influnenza. og har på 3-4 dage tabt sig næsten 50 kilo.. :'/ hun har ikke drukket vand, men kun gumlet lidt hø i sig, som hun har rigtig meget svært ved at synke. Vi har haft dyrlæge, og han har givet hende antibiotika, og pasta, som vi skal give hende de næste mange dage. Problemet er at dyrlægerne vil ikke gøre noget, da de ikke kan gøre ret meget, og de helst selv skal klare sig.
- Hun var allerede lidt for tyndt i forvejen og var igang med hendes fedekur, men nu ligner hun da helt et skelet.

- Jeg stoler ikke på dyrlægen, fordi jeg tror ikke min hoppe klarer sig igennem det her hvis hun ikke får noget vand i sig inden de næste par dage, og vi har forsøgt ALT, at putte høet i vand, så det bliver sådan noget let at synke, men det er stadig for svæt for hende.

Vi var kommet helt op på toppen efter 4 år sammen(har selv avlet hene) og lige gået igang med jordtræning og lært en hel del, og nu skal det hele væk, nu skal hele hende måske væk /': jeg er ude ved hende tildligt om morgen og når jeg kommer hjem fra skolen til sent aften.

Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
- har du prøvet lignende sådan noget her? s:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hoppe vil dø /:
Kommentér på:
Min hoppe vil dø /:

Annonce