{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

min hoppe.. {{forumTopicSubject}}

hej.
i går onsdag d.23/4 folede min hoppe majviva , omkring kl 6 , men da jeg kommer over ved 9tiden er det for sent, Majviva har været alt for træt efter fødslen , og har derfor ikke kunne slikke hele hinden af den lille , hun fik den kun af på bag parten så da jeg kom lå der et stort hoppe føl , som var iskold og sad fast med hoved bundet ind i hinden,
det var godt nok forfærdeligt, den lå bar der og så fredfyldt ud, og Majviva lignte en der var ved at give op nu, hun kunne ingenting hun lå bare og pustede, så jeg lagde mig ind til hende hun lagde sit hoved på mit skød og så nusede vi bar et par timer,
det var godt nok svært at indse at den bar lå der , nå man virkelig har glædet sig helt vidt,
og den lille hoppe var bar så super smuk så det er helt ufatteligt,
men det endte desværre ikk meget bedre da Thomas fra sverige ringede og sagde en af hans hopper fik føl for en måned siden og hun døde i tirsdags , så nu stod føllet uden mor.
Det resulterede jo så i at vi måtte køre til sverige i går aftes med Majviva og håbe hun vil tage det til sig ,
han ringer i dag og fortæller hvordan det er gået, er vildt spændt , men har det bar dårligt over jeg nok ikke for min elskede Majviva tilbage igen,
har svært ved at acceptere det lige nu så føler bar jeg bliver nødt til at snakke om det..??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hoppe..
  • #1   24. apr 2008 Øv hvor er det trist læsning. Kan dælme godt forstå du er ked af det:o(

    Men det er trods alt dejligt at hun så kan hjælpe et andet lille føl som mangler en mor.
    Men hvorfor skulle du ikke få hende tilbage igen. Hun skal vel kun være amme for det andet føl, til den er gammel nok til at vænne fra?


  • #2   24. apr 2008 ja. men vi kam ikke rigtig bruge hende til noget og der er ikke plads til hende her mere så hun bliver nok der oppe så får jeg en ny vallak..

  • #3   25. apr 2008 Det er jo desværre en af de mange uheld der kan ske når man får føl. i år skulle det vist være slemt, pga. det store bøvl det har været for mange at få hopperne ifolet sidste år, er der mange der får komplikationer iforbindelse med folingen, mange føl har allerede siddet fast i krydset, derfor er det i år vigtigt at motionere hopperne ekstra godt, så de bedre kan magte folingen. jeg håber selv på det bedste for vi har to hopper i år, der begge har termin d. 25 juni...

    men håber da det bedste for hoppe og nyt føl, såde kan hjælpe hinanden...


  • #4   26. apr 2008 ja men hun havde også termin for over en måned siden så hun er gået over en måned ekstra føllet vejede 65kg den var rigtig stor og problemet ved at motionere hende er at hun har noget med det ene forben så hun halter rigtig voldsomt da hun var så over belastet..

Kommentér på:
min hoppe..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce