{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Hvorfor er nogle folk så nærtagende??? {{forumTopicSubject}}

Dette har absolut intet med brugerne herinde at gøre...

Udover mig, selvfølgelig...

Jeg har nemlig begået en kæmpe brøler. Jeg udtalte mig for et par dage siden om opslagstavlen i stalden og det at hænge reklamer på den.

I og for sig kan folk hænge hvad de har lyst, men når der på grund af reklamer(af ting som på ingen måde fanger folks interesse) ikke er plads til at skrive beskeder til hinanden længere, ja, så mener jeg at de ikke bør hænge der, da en opslagstavle nu en gang er til at sætter små beskeder på.

Jeg fjerne så disse reklamer, og en fortvivlet tøs, når at stopper mig, inden jeg flytter noget fra en bestemt person(som i øvrigt hører til i den anden stald. Denne persin kalder jeg for X). Hun havde givet strenge ordre på at de IKKE måtte fjernes...
jeg sagde så, at jeg ville snakke med de andre i "vores" stald om det, og hvis der var bred enighed om det, så ville jeg tage dem ned af opslagstavlen, og i stedet ligge dem ind på bordet i sadelrummet, hvor alle vi andre godt kan finde ud af at lægge blade, brochure og reklamer ind.

Idag kommer X så ind og siger at jeg fandme ikke skulle bagtale hende, og jeg bare skulle lade hendes reklamer være. Og hvis jeg havde noget imod hende kunne jeg komme og sige det til hende.
Der blev jeg ret gal. Og det er der følgende grunde til:
1. Hun skal ikke beskylde mig for noget jeg ikke har gjort og ikke har sagt.
2. Hun står ikke i denne stald, så det skal hun sådan set blande sig uden om
3. Hun er selv ret god til at bagtale folk. Jeg ved det, andre ved.
4. Hun er dobbeltmoralsk så det halve kunne være nok.
5. jeg gider ikke at høre på hende og det troede jeg jeg kunne slippe for, nu hvor hesten var flyttet ind i en anden stald(Hvilket skete FØR vi blev uvenner)

Sjovt nok så kalder hun mig for en Bitch...

Min veninde der står i den anden stald kaldte på mig, og hun hørte X vrisse "Hun skal bare ikke komme herinde!"

Jeg er så træt af denne person, for jeg har vitterligt intet gjort, andet end jeg har sagt min mening. Men hvis ikke dette er acceptabelt, så er det ikke en person jeg vil bruge noget tid på overhoved.

Det skal siges at sidste gang hun gav mig en overhaling, skulle jeg angiveligt have fortalt hele stalden at hun svinede mig til. Sjovt nok så havde jeg sagt at jeg ikke kunne forstå hun ikke ville tale med mig.

Men jeg gider ikke tage det så tungt...

Ikke gøre andet end at undre mig over at folk beder om en forklaring, og det selvom de aldrig har haft i sinde at acceptere den(noget som minder meget om brugere herinde8-) )

Så nu kalder jeg mig for Bitch af navn, kælling af gavn...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er nogle folk så nærtagende???
Kommentér på:
Hvorfor er nogle folk så nærtagende???

Annonce