{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Efterlysning af solgt hest {{forumTopicSubject}}

Jeg har modtaget denne mail her til morgen, og i håb om at kunne hjælpe sætter jeg den ind her, så flest mulige ser den.

Håber at nogen kender hesten, så gammel ejer kan få vished for hvad der er sket med den.

Det er da utroligt at man ikke kan stole på folk.

Jeg kender intet til selve sagen så jeg kan ikke svare på spørgsmål.

Hej

Jeg skriver til jer da jeg håber i kan hjælpe mig i en lidt kedelig situation.

Jeg har for knap 4 måneder siden solgt min gamle hest til nogle mennesker på Randers-kanten der eftersigende skulle bruge hende til hygge / skovturshest. Jeg har nu erfaret at de åbenbart har solgt hende videre uden at give mig besked herom, selvom de havde givet mig deres underskrift på at jeg havde forkøbsret ved eventuelt videresalg.

Så nu søger jeg vished om hvad der er blevet af hende, og håber derfor at i vil hænge min efterlysning op på jeres opslagstavle eller lignende i håb om at det kan hjælpe mig videre i min søgen…

Det eneste jeg ved er at hun vist nok er solgt til en pige eller dame i Nordjylland.

Så hvis i kender hesten, hende der har købt hende eller bare har hørt om nogen der har anskaffet sig en hest der kunne være hende så håber jeg virkelig i vil kontakte mig.

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=115807

Blanding af Oldenborg / DV

· Hoppe

· Ca. 153 cm I stang

· Lidt speciel blis og hvid kode på venstre bagben

· Solgt fra Randers-kanten indenfor de sidste par måneder

· 21 år – men kan sagtens gå for at være yngre



Med venlig hilsen / Mit freundlichen Grüssen / Yours faithfully
ANDREAS ANDRESEN A/S

Lisbeth Gormsen

E-mail: ligo@andresen.dk

Mobile: +45 27 27 74 25

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af solgt hest
  • #1   9. dec 2009 Du kan svare, at hun/han skal kontake sin advokat, snakke med ham/hende derom, derefter vil jeg ringe til tidl. køber/nuværende sælger og fortælle hende hvilken situation, hun har bragt sig selv i.
    Det ville jeg gøre.


  • #2   14. nov 2010 ved hun om den havde en gammel skade ?? har tidligere ejer evt fået en haffer i byt for hende den ligner nemlig en jeg har kendskab til fik og det er omkring et par mdr siden - hesten er nu desværre blevet slagtet smiley
    og det er også i nordjylland


  • #3   15. nov 2010
    Hej Anita

    vil forslå at du kontakter det nummer der står i teksten, da jeg ingenting ved.

    Og bemærk at opslaget er snart et år gammelt smiley


Kommentér på:
Efterlysning af solgt hest

Annonce