{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.997 visninger | Oprettet:

Din nuværende sadel + drømmesadel??? {{forumTopicSubject}}

Hey Hg'er smiley

Jeg sprang undervisning i går ved min nye springtræner Philip Melby. Da jeg haft lånt en springsadel, havde jeg et styks problem. Da denne hest hvem sadlen tilhørte er lånt ud, fulgtes sadlen jo med hesten.

Derfor står jeg jo uden sadel. Men så meldte Philip sig lige som redningsmand. Jeg kunne da bare lige låne en af ham. Da jeg så HVILKEN sadel det var jeg "bare lige" kunne låne, var jeg nær gået i gulvet

<b> Prestige Eventing </b> - Jordens fedeste sadel ever. For filden da - ALTID har jeg redet i en bedre sadel. Sædet er enormt blødt, og der er en god støtte på. PLUS bevægelsfrihed ved schenklerne hvilket jeg savnede meget i den tidligere sadel (Windsor)

Det hele blev så lige bedre af at hesten aldrig har sprunget bedre end hun gjorde i går ;D

Så nu skal der spares sammen til en Prestige Eventing smiley

Min dressur sadel er en Topsport st. martin. - udviklet af Stübben og minder meget om Scandica DL

En udmærket sadel, men ikke min ynglings, :s får ondt i R¤ven af at sidde for længe i den smiley

Hvad med dig, hvad er dine nuværende sadler, og hvilken sadel er din drømmesadel? og hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din nuværende sadel + drømmesadel???
Kommentér på:
Din nuværende sadel + drømmesadel???

Annonce