{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

folk i sne om natten? {{forumTopicSubject}}

hvorfor skal folk ud og kører om natten??

hvorfor kører de ikke hjem noget før, når de ved vejene lukker i sne helvede som igår?

ja vi har været til fest,men vi skal hjem og fodre vores dyr, så det er vigtigt vi kommer hjem, kommer der fra folk, jamen kig da efter vejret og er det så slemt, så afbryd da festen og kom helt hjem til dyrene.

hvorfor skal folk kører i sne helvet om natten?

når de ikke kan se noget og de kan da holde sig væk fra de små veje.

tak på forhånd for Jeres indlæg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk i sne om natten?
  • #1   17. jan 2010 jamen så vækker man sku heller ikke folk om natten, når der er sort i huset, jeg kan forestå, hvis der er lys i huset, men ellers må man sku finde andre metoder eller andre der vil hjælpe en, ellers skulle man nok have blevet hjemme eller der hvor man nu er.

  • #2   17. jan 2010 altså hvis man skal noget, så kan det jo godt lade sig gøre at køre? der sker ingen ulykker hvis man kører efter forholdene.. jeg har selv været ude og køre i dag, da jeg skulle køre min mor til lufthavnen..

  • #3   17. jan 2010 Vi kom ud og køre i det, men havde ikke set hvordan vejret vill blive :b
    Vi kom afsted til fest inden sneen, men da vi skulle hjem var den godt nok kommet. Hold da op nogle driver på vejen.
    Men vi kom helt hjem smiley


  • #5   17. jan 2010 Altså .. hvis jeg og min familie lå og sov, og det pludselig ringede på midt om natten fordi en bil var kørt fast og skulle ha brug for hjælp - så ville jeg da stå op og hjælpe dem.

    Ja jeg blev afbrudt i min søvn, men jeg kan da bare gå i seng igen bagefter!

    Jeg er ret sikker på bilisten ikke sad og tænkte - "jeg kører lige fast, for så kan jeg genere dem som ligger og sover"


Kommentér på:
folk i sne om natten?

Annonce