{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

1-års legekammerat på Fyn? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at emnet nok burde oprettes som annonce, men jeg tror måske ikke, at nogen, der har deres føl/plag gående hjemme, sidder og tjekker annoncer for opstaldning...
Jeg er i den situation, at min lille lusitano-dreng på knap et år skal til at flytte hjemmefra. Han skal ud og bo i en løsdriftstald sammen med sin storebror og en shetter og to voksne vallakker (de to voksne kommer pt. i boks om natten).
Jeg synes dog det er lidt voldsomt at lukke en "baby" alene ind i en ny flok, så jeg kunne enormt godt tænke mig, hvis der var en i samme situation, som havde lyst til at flytte sin hingste/vallak plag på ca et år ind i løsdriften sammen med min, så de to små kunne holde lidt sammen.
Hestene får krybbefoder om morgenen og hø om aftenen og har hele dagen adgang til en bigballe hø på folden. Hvis vi ønsker hyppigere fodring må vi selv klare det (jeg kan evt. være med på en vagtordning...).
Løsdriften ligger meget tæt på Trøstruplund rideklub mellem Korup/Næsbyhoved Broby lige på grænsen mellem Odense NV og Nordfyns kommune.
Prisen for opstaldning på stedet ligger på 450,- i sommerperioden og 500 om vinteren - når der strøes med halm i løsdriften.
Jeg regner med at flytte ind til april eller maj afhængig af vejret og håber utrolig meget at "nogen" vil flytte med.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
1-års legekammerat på Fyn?

Annonce