{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Når man vil redde en hest :/ {{forumTopicSubject}}

Hvad gør man så lige ?

Kender en hest, som jeg altid har elsket, jeg synes bare hun er så herlig. Hun er tilsalg og hun ligner mildest talt .. lort !
Hun har helt forkerte muskler, grim pels (højst sandsynlig pga lus) og har ingen gnist.
Hver gang jeg ser en hest, som ikke er har det alt for godt, har jeg bare lyst til at redde den og give den en bedre hverdag, men jeg kan jo ikke redde hele verden.
- Men hende her. Jeg har altid holdt af hende. Jeg var virkelig forbløffet da jeg så hende igen, og jeg fik det helt dårligt.
Jeg tror jeg har råd til at købe hende og måske kan opstaldningen arrangeres.. men hvad ville I gøre ?
Krydse fingre for at de sælger til nogle søde mennesker eller få hende under egne vinger og tage den derfra?

Jeg er virkelig splittet, da jeg væmmes ved tanken om at hun skal fortsætte af den sti hun allerede er langt nede af, men på samme tid, ikke har tid til en hest på fuldtid (eller jo, måske, da jeg alligevel ikke skal ride hende), og har andre hesteplaner (egen hest efter eksamen og føl til efteråret)

- Så kære HG'ere .. hvad ville I gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man vil redde en hest :/
  • #1   27. mar 2010 Finde ud af det med opstaldning og om du har råd også købe hende.
    Gør det DU syns er rigtig/godt for dig.


  • #2   27. mar 2010 Når du nu alligevel har planer om at få egen hest, hvorfor så ikke få det nu?

  • #3   27. mar 2010 Der findes rigtig mange usle heste, og man kan desværre ikke redde dem allesammen smiley
    Men når du nu kender hende, ved du jo lidt om hende omkring alder, uddannelse osv. Hvis du vil købe hende for at sælge hende videre, så lad hende komme videre med det samme. Ellers skal hun bare flytte igen... hvis du bare har lyst til at "redde" hende og se hvad det fører til, så køb hende smiley Alt afhængig af prisen, ville jeg lade hende handelsundersøge, for hun kan jo have fået alvorlige skader i mellemtiden, hvilket også kan være grunden til hun ikke trives.

    Held og lykke med det


  • #4   27. mar 2010 Jeg ville købe hesten. Sørge for at den fik det godt igen.. Og når hun så Havde den "gnist" igen så måske sætte hende til salg og sørge for de rigtige personer fik hende.
    Har selv købt en hest pga medlidenhed og han er verdens dejligste hest.
    Men ham beholder jeg smiley


  • #6   27. mar 2010 <b>Den bidløse vegetar! - Goodbye my angel .. !</b>
    Fordi jeg har planer om at få mig en ridehest, og det er hun lidt for lille til at blive - desværre, og fordi jeg ikke har ordentlig tid pga gymnasiet.

    <b>Mylady <</b>
    Hvis hun skulle sælges videre igen, skulle det først være når hun var helt ovenpå - hvis hun overhovedet skulle sælges videre , det havde jeg ikke lige tænkt.


  • #7   27. mar 2010 Nåår havde ikke lige fanget, at hun er for lille til ridning ..

  • #8   27. mar 2010 Jeg havde købt den... Men bliver også beskyldt for at være lidt sentimental ;-P Mine sidste to heste/ponyer har været mere eller mindre rengående da jeg købte dem. Den ene er desværre blevet aflivet for en uge siden, da hendes fedme simpelthen ikke kunne rettes op, men om ikke andet så har hun haft en super dejlig aflsutning på sit lange liv med mange forskellige ejere og ryttere.
    Må jeg evt få et link til hendes annonce? Enten her eller i en pb?



  • #9   27. mar 2010 <b>Marie A</b>
    Tror ikke hun har en annonce på HG, jeg fik det fortalt af en ven, da vi lige slog et smut forbi ponyens gård.


  • #10   27. mar 2010 Okay, var også bare nysgerrig...
    Men du må jo se hvad du selv føler, og så beslutte dig, men hvis du ikke har tænkt dig at sælge den når du har "fikset" hende, så skal du i hvert fald ha besluttet med dig selv at du ikke vil fortryde at du ikke fik dig den hest du gerne ville have haft, eller også må du finde en løsning så du har råd til 2 heste...


  • #11   27. mar 2010 Hvad betyder mest for dig?

    Havde det være mig, havde jeg bestemt købt den. Husk på at du altid kan finde en sød familie til den, hvis du en dag føler, den skal videre smiley


Kommentér på:
Når man vil redde en hest :/

Annonce