{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

låst bagben {{forumTopicSubject}}

nogen der har erfaring med det? min friseser kunne ikke bukke bagbenet da jeg skulle rense hove på ham idag (højre bagben) så da jeg havde trukket ham gik det væk og i ridning gav hans ben efter under ham specilet i opvarmning, men ikke så meget i ridningen jeg red ham kun let.... er der noget galt med ham igen?? (har lidt probemer med ryggen)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  låst bagben
  • #1   9. maj 2010 Min hest 'låser' engang imellem et af sine knæ, når vi rider, og så forsvinder benet lige under hende i et splitsekund.

    Så det kan nok godt være noget af det samme smiley


  • #2   9. maj 2010 Hanse har tildens til at låse i begge bag knæ sagde Tove til os da vi var dernede, og især den ene når man vil løfte den op så trækker han den op under sig, så sagde hun at man skulle selv lade den slappe af så den strak benet og man kunne få lov til at ordne hoven. Jeg skal lave sådan en stræk øvelse med ham hver dag, hvor jeg sætter benet på mit ben og lader ham slappe af i den indtil den er strukket så langt ud som muligt, skal gøre et hver gang han har redet og gør det et par gange på hver. Så har jeg også købt noget pulver til leddende for at se om det ikke kan hjælpe lidt smiley håbe det kan hjælpe dig lidt smiley

  • #3   9. maj 2010 okay Sofie vi har vist ikke været for heldig med vores heste;( jeg vil ned til tove igen.. ellers vil jeg prøve anders kragh

Kommentér på:
låst bagben

Annonce