{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

Flåter {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skulle hente min sødde Isabella på folden, og da vi så begynder at gå er hun halt?? hmm får min mor til at mærke efter mens jeg holder hende. Nede under kodeleddet (inde oppe over dragterne) sidder der en stor, fed, klam skovflåt! fik fjernet HELE flåten mend der er stadig et pænt stort sår på str, med en 25 øre. og hun er stadig lidt halt!

Bare lige for at minde folk om at tjekke de søde pruuuer for flåter!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flåter
  • #1   11. maj 2010 det var da godt nok et stort mærke efter flåten. Hvordan fjernede du den?

  • #2   11. maj 2010 Er du sikker på det var en flåt? Sådan en plejer ikek at gøre en hest halt, og hvis de sidder der længe, så hopper de selv af igen..

    Hvis man fjerner den giver den ikke store sår


  • #4   11. maj 2010 "Min" hyp får også flåter, men det er kun i hovedet smiley
    Men det lyder lidt mystisk med det sår, som de andre skriver ...


  • #5   11. maj 2010 Ja, jeg syntes også det er meget mystisk. men hun har lige haft smed så håber hun bare er ømtået efter det? og at flåten så "bare var der" tog sådan en tæge tang og fjernede den med.... også muligt det har været en tæge??? Ved ikke lige hvad forskellen er?

    såret kom ikke afd at jeg fjernede den. Det var indenunder den der flåt/tæge. Tror måske bare flåt/tægen har sat sig i såret? aner det virkelig ikke, men hun var ikke ligeså halt idag som hun var igår...


Kommentér på:
Flåter

Annonce