{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.550 visninger | Oprettet:

Manglende ganache-frihed. {{forumTopicSubject}}

Hej HG-mennesker ^^

Jeg er så heldig at jeg har fået lov til at træne Joan's pony/meget lille hest op i akademisk dressur. Hans navn er Valentino og han er simpelthen så sød ^^

Han begyndte på akademisk dressur for to-tre år siden (han er 13 år nu), men har i løbet af det sidste års tid kun væree brugt til turridning tre-fire gange om ugen. Ergo har han mistet en masse smidighed, balance og muskler.

Når jeg træner ham, både fra jorden og ryggen, kan jeg SÅ tydeligt mærke at han VIRKELIG gerne vil gøre hvad jeg beder ham om - hvilket jo bare er lækkert! Han kan sagtens huske de mest basale ting som jeg træner med ham (løsgøring etc.) og jeg arbejder meget på at sørge for at han får bøjet og stillet sig rigtig da han som sagt ikke har så god en balance på volte - og det skal jo trænes væk (:

Problemet er bare at han har hævede mandler (tror jeg nok det hedder).. han har i hvert fald ingen ganache-frihed, hans ganache er en stor bule. Dvs. han kan ikke stille sig fordi det ville gøre ondt - hvilket jo bare er super ærgeligt da det er vigtigt i træningen og han rigtig gerne vil, men han kan bare ikke!

Jeg skal så til at give ham noget citron, da jeg har hørt at det hjælper.. andre siger dog at det slet ikke hjælper. Hvad mener I? Og er der andet jeg kan gøre for at give ham mere ganache-frihed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende ganache-frihed.
Kommentér på:
Manglende ganache-frihed.

Annonce