{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Kontrakt for at få hoppe i ridning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg skal have en hoppe i ridning, som kommer i dag.
Jeg vil gerne skrive en kontrakt med min løn og at jeg har ret til at tilkalde dyrlæge på hendes regning hvis skaden skulle ske.
Osv hvad skal der mere skå og hvordan skal jeg formulere det.
Håber der er en go skriver som vil hjælpe!
Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontrakt for at få hoppe i ridning
  • #1   18. jun 2010 Du laver bare din egen kontrakt, den fungere ligeså fint som salgskontakter eller lånekontrakter.

    Men skriv den på computeren, så der ingen misforståelser er.



  • #2   18. jun 2010 Har desværre ikkke mulighed for at skrive på com men tak er der andet jeg skal huske

  • #3   18. jun 2010 ville nok også skrive hvor meget den skal trænes fx hver uge. Det er jo ikke så fedt for ejeren at sende den i træning og så den kun bliver redet 1 time hver 14. dag smiley

    Desuden så aftal noget med betalingen, så du er sikker på at få dine penge, og ejer er sikker på hvad hesten kan når den leveres tilbage.


  • #4   18. jun 2010 ja go´ide med hvor meget træning det forventes du giver den...og hvis nu hesten smadrer boksen eller din trailer eller noget andet eller render gennem hegnet og laver skader... så skal ejeren vel stå for at erstatte det?

  • #5   18. jun 2010 ASSI - Jo det gør man hvis printeren pludselig ikke virker så kan du sku stikke det der op i røven

    Stjerne
    Mange tak


  • #6   18. jun 2010 Nej det gør man ikke .
    Det er seriøst og har travlt har slet ikke tid til at høre på en som har ondt i røven over det ikke bliver gjort på din måde smiley


  • #7   18. jun 2010 Malaika:
    Ej okay, du spørger om hjælp til en kontrakt. og hun skriver jo bare at det virkelig mere seriøst når det er skrevet på computeren. Det betyder ikke hun har ondt i røven over det ikke bliver gjort på hendes måde.


  • #8   18. jun 2010 en kontrakt skriver man ikke i hånden. det er virkeligt useriøst. smiley og sådan noget gør man abre ikke
    Det er det hun skriver.... !
    Og det gider jeg ikke høre på.
    Hvis hun havde kedt situationen så var det noget andet.
    Jeg har kontaktet ejerne flere gange uden hun har svaret eller noget så her til morgen ringer hun og siger vi er der kl 12 ..
    totalt uforberedt!
    Men hun siger at der ikke var andre muluigheder..........
    okay godt så - jeg bor syd for præstø jungshovede, der er ikke nogle jeg keder eller nogle naboer omkring.
    Smutter


  • #9   18. jun 2010 Malaika:

    Og så lader man det bare gå ind af det ene og ud af det andet.

    Og, så det jo også op til dig hvordan du vil gøre det.


  • #10   18. jun 2010 Slap dog af, debatstarter. Folk prøver jo bare at hjælpe......

    Man KAN da skrive det ind på sin computer, sende filen til en man kender (som har en printer) over mail. Få personen til at printe det ud og sende det til en med posten, såfremt man bor langt væk fra hinanden. Ja det kan da sågar være at ejerne af hesten vil printe det ud hvis du sender til deres mail.

    Som ASSI skriver så ER det altså meget useriøst at skrive sådan en form for kontrakt i hånden. Vi er altså i 2010 og ikke 1990 mere smiley

    Desuden er det da ingen undskyldning at ejerne af hesten kommer uforberedte, man kan vel stadig godt lave en ordentlig kontrakt, og efter min mening ISÆR når ejerne viser at de ikke "har styr på det hele" som det virker til, så skal man bestemt have en fuldstændig perfekt kontrakt, for der kan lynhurtigt opstå noget.....


  • #11   18. jun 2010 Stjerneponyerne:

    Okay, som debatstarteren skriver i et indlæg, VAR HENDES PRINTER GÅET I STYKKER. Brevmetoden virker ligesom ikke når det er idag. Hun har prøvet at kontakte ejerne flere gange, men fik ikke fat i hende.

    Måske skulle du hjælpe hende i stedet for at kritisere hende, det hjælper jo ikke nogen. Slet ikke hende!

    Og hovedsagen var jo bare at hun skulle have hjælp til punkter.
    Computer eller håndskrevet: BEGGE VEJE VIRKER!


  • #12   18. jun 2010 Mollie N. Slap dog af, der blev spurgt om noget og jeg svarer, som jeg desuden er i min fulde ret til. Også selvom det ikke var det svar hun havde håbet at få, men that's life u know!

    Typisk HG at folk tager ALT som et personligt angreb!

    Så må hun jo lade være med at tage imod hesten når de kommer...det er da ikke hendes problem at de kommer og ikke kan kontaktes på nogen måde....det kunne hun vel bare have sagt da hun snakkede med ejeren!

    Det hele virker bare UTROLIG useriøst efter min mening, både ejerne og "låner" mht. kontrakten....som åbentbart ikke kan "falde på plads".


  • #13   18. jun 2010 Igen en debat herinde, som kører af sporet. Lad for Guds skyld vær med at spørg efter hjælp, hvis du ikke vil have den. Spar de hjælpsommes sjæles tid!

    En juridisk korrekt udformet kontrakt er selvfølgelig skrevet på kontrakt. Du kan sagtens skrive den i hånden, men at gå i retten med et håndskrevet stykke papir - skrevet i en hurtig fart - glem det! Man må kende lidt til retssystemet den dag idag.

    Jeg synes, det er fornuftigt af dig at få lavet en kontrakt - så sørg for at det bliver gjort ordentligt. Det virker lidt rodet, men pøj pøj med det smiley


Kommentér på:
Kontrakt for at få hoppe i ridning

Annonce