{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finde part
  • #2   8. jul 2010 Annemette hvor er det henne?

  • #3   9. jul 2010 Jeg har også haft et godt kuld piger ude før jeg besluttede mig. Tilfældigvis kendte havde en af mine veninder så en veninde som søgte part. Det hele passede bare helt perfekt, og hun passer super godt på min pony, så det er jo bare fint smiley Nu har hun haft part i en lille måned og jeg er vældig tilfreds.
    Men jeg sagde også fra starten af at jeg ikke valgte nogen jeg ikke følte var den HELT rigtige. Og jeg ville ikke give op smiley
    Tålmodighed, og fleksibilitet smiley


  • #4   9. jul 2010 En jeg kender har også rigtig rigtig svært ved at finde en part. Hun er gravid, så har meget brug for en, der vil ride hendes hest, men der er åbenbart ingen smiley

  • #6   9. jul 2010 Det tog mig næsten 3 år at finde en part der var værd at beholde. Er stadig ikke helt tilfreds da hun ofte melder fra samme morgen osv men når hun endelig er her går det godt med hende og hesten. Så det må jeg leve med...

  • #7   9. jul 2010 Det er mellem Ribe og Bramming... Han er den sødste hest og laver intet..

  • #8   9. jul 2010 Jeg tror det er fordi det er en voksen rytter du søger.. De fleste voksne har deres egen hest, eller kender en de kan have gratis part hos smiley

  • #9   9. jul 2010 jeg synes ofte det er problemet at hestene står for langt væk.

    personligt søger jeg selv heste som jeg gerne vil tilride eller videruddanne fra ex. ryttervant ect. da jeg gerne vil holde min kunnen inden for tilridning i live og blive bedre, har tilredet 16 heste her det sidste år mens jeg var i usa, og er nu kommet hjem til min egen 4 års som jeg starter tilridning med her fra slutningen i næste uge.

    men pga man jo har sin egen hest har man jo ikke råd til at betale for en anden hest, og man har heller ikke tiden til at tage nogle steder hen da man allerede har en hest, skal starte på GYM, ect.

    så vil sige det er heller ikke helt let den anden vej smiley (og mit opstaldnings sted tager kun 500 kr i måneden xD )


Kommentér på:
Finde part

Annonce