{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finde en part ?
  • #1   20. mar 2015
    Jeg tænker, at det der kan skræmme væk er at hesten har alle de 117 problemer den har/har haft. Så jeg tænker at du skal vente med og søge og dermed ikke nævne det i annoncen, når du så søger part ;o).



  • #2   20. mar 2015 Han har jo kun ét overordnet problem og selvf skal parten vide det..

  • #3   20. mar 2015
    " Han har været en del igennem og er meget stiv i ryg og lænd og bliver derfor behandlet af en osteopat.
    Det går fremad, og hans ridning skal snart genoptages smiley
    Derfor søger jeg en part til ham - her i starten skal han startes stille og roligt op, men efter lidt tid skulle han være fit for fight smiley "

    Tænker den her del. Det ville i hvert fald "skræmme" mig væk så og sige, jeg gad ikke søge part et sted hvor du måske, på et tidspunkt ud i fremtiden manglede en part - som så oven i købet skulle genoptrænes og som jeg skulle give penge for at genoptræne.

    Ved ikke om det er mig der bare ser sådan på det :o).


  • #4   20. mar 2015 Han skal starte stille og roligt op.. Ikke genoptrænes.. Om 2 uger kan han rides normalt.. Og har ingen steder skrevet at parten koster noget før at er 100 % klar..

    Men hvis du har behov for at hakke ned på min annonce så gør det i pb, for det var ikke det jeg spurgte om.. smiley


  • #5   20. mar 2015
    Det var egentligt ment som en hjælp, ikke til at hakke ned :o)
    Men en hjælp til hvorfor folk evt. ikke henvendte sig. Jeg kan fx. ikke læse at parten intet koster, før hesten er 100% klar, ligesom jeg ikke kan læse om du søger part fra i morgen eller om en måned - bare "snart".


  • #6   20. mar 2015 Så kunne det være du skulle læse teksten bedre, synes egentlig ikke det er så svært at se hvad jeg mener

  • #7   20. mar 2015 Du skriver jo at du synes det er svært at finde en part til din hest, så hvis det er selve "parten", der ikke er tiltrækende, hjælper det jo ikke at hænge annoncen op flere steder smiley Synes ikke Krikken hakker ned på noget tidspunkt, og jeg må tilslutte mig hende på de punkter, som hun hiver frem smiley

    Dette er intet negativt, men det kan jo være rart at få nogle andre øjne på annoncen, og komme med forklaringer på hvorfor du ikke kan finde en part på din sikkert skønne hest smiley


  • #8   20. mar 2015 Synes bare det er utroligt at folk altid skal finde noget at kritisere på SELVOM det slet ikke var det spørgsmålet var..

    Men kan jo så sige at det ikke er samme annonce jeg har på andre sider..


  • #9   20. mar 2015 Det handler jo ikke om at kritisere, men det er da bedre at nogle skriver, hvad DE tror kan være en forklaring på dit problem, i stedet for bare at foreslå at slå det op i Superbrugsen, når man kan se hvad "problemet" kunne være smiley

  • #10   20. mar 2015 Laver en ny nu hvis i tror det hjælper smiley

  • #11   20. mar 2015 Jeg ville i hvert fald forsøge at omformulere mig, og skrive noget om hvad denne rolige start indebærer, hvor lang tid det vil tage og hvis det evt. er gratis i den tid, det ville personligt hjælpe for mig, hvis jeg ledte efter part pt. smiley

  • #12   20. mar 2015 Bedre nu ? smiley

  • #13   20. mar 2015 Synes du bør have det med, at han ikke er helt fit for fight. Men du skriver selv her i forummet, at det vil tage to uger, så skriv det smiley At han skal igang igen, men at du regner med at det blot vil tage en 2-ugers tid, så er han klar igen smiley

  • #14   21. mar 2015 Jeg ville hænge den på det lokale ridecenter:D

    Syntes din anonce er fin:P

    Fik part på en fjordhest som jeg skulle genoptræne i 3 måneder, ikke det fedeste når man ikke fik noget at vide;/ Så fedt du fortæller det:D


Kommentér på:
Finde en part ?

Annonce