{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Kan jeg klippe vores pony??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Vores lille shetter har ikke smidt sin sommerpels sikkert pga manglene vitaminer(vi har lige fået ham)
Men han sveder helt vildt.. Kan jeg klippe ham?? Eller vil det være synd?
Vil fluerne ikke æde ham endnu mere samt vil han ikke være mere følsom over for sol og regn...

HJÆÆÆLLLPPPP

Lige et mere hvor finder jeg en klipper henne i nordjylland..???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg klippe vores pony???
  • #1   11. jul 2010 jeg ville klippe ham, hvis han var min..

    der er jo stadig pels der beskytter med solen, selvom du klipper den, så jeg ville ikke være nervøs


  • #2   11. jul 2010
    Det kan du godt :o) - Men hvis han fælder, så ville jeg prøve og se om du ikke kunne hjælpe det på vej med en furminator - den udvirker mirakler. Hvis du så efter 2 uger ikke kan se resultater - altså at mere og mere pels kommer af, så ville jeg klippe.


  • #3   11. jul 2010 man behøver ikke at klippe den helt, hvis man er bange for sol og regn, men nøjes med at klippe den på bringen, og hen langs med maven, så har du stadig den normale pels på ryggen til at beskytte mod vejret, og klippet den så den næmmere kan komme af med varmen...

  • #4   11. jul 2010 Han fælder ikke... hmmmmm jo der hvor han sveder gør han hihi... er jo bare så bange for det lille kræ bliver brandt eller kommer til at fryse hihi...

    Han pels er ikek lang vinter lang men heller ikke sommer kort den er sådan lidt bamset i det.. Plus han har MEGA meget hår under hagen, bringen, maven og hans ben..


  • #5   11. jul 2010 Du kunne jo også evt. klippe en jagtklipning. Altså hvor du kun klipper den nederste del af kroppen og så lader håret sidder henover krydset og i sadellejet. Men tror ikke han bliver solskoldet og hvis den kommer til at fryse sætter den jo lynhurtigt pels igen.

  • #6   11. jul 2010 Sejt det var faktisk en rigtig god ide mette.. Ved du evt hvor man finder sådan en klipper.. TIl at leje eller hvad man finde på.. Vil ikke købe nogen..

  • #7   11. jul 2010 Klip :D, klippede selv min egen idag, da hun har haft det for varmt.

  • #8   11. jul 2010 min er jagt klippet smiley

  • #9   11. jul 2010 Anette
    mange rideudstyrs forretninger kører både med salg og udleje af klippere :)...

    du burde sagtens kunne klippe ham på hele kroppen, men ellers så gør som mange skriver, at klippe ham på de "særlige punkter", bl.a. som en jagtklipning..


  • #10   11. jul 2010 Super team rosenskjold det vil jeg prøve.. Ellers må jeg prøev og se om hårklipperen ikke kan hjælpe mig lidt smiler...

Kommentér på:
Kan jeg klippe vores pony???

Annonce