{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Burde være træt {{forumTopicSubject}}

Nu er det efterhånden ved at være sen aften, og det undrer mig, at jeg ikke er træt?
Sprang over søvnen i nat, da Zaza var lidt utilpas, og jeg holdte mig vågen, så jeg holde øje med hende.

(Hun er okay, hun glemmer bare tit at spise, når hun er i brunst.)

Jeg har da gabet et par gange i løbet af dagen, men har overhovedet ikke haft trang til en lur.

Og nu sidder jeg her, og er stadig ikke træt.
Det er da underligt, især når jeg på normale dage lige pludselig kan blive enorm træt, og kan sove med det samme hvis jeg sætter mig tilbage i sofaen med lukkede øjne.

Hmmm.... tror også jeg vrøvler lidt, for der er da ingen ende eller hale i dette indlæg. :-s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burde være træt
  • #1   2. apr 2006 Du er sikkert bare overtræt...
    Bare vent til søvnen indhenter dig!
    Du bliver sikkert som bevidstløs!
    jeg får det sommetider sådan efter første arbejdsnat
    (Har fast nat arbejde)


  • #2   2. apr 2006 I know, I know.
    Jeg har også drukket en hel del jolly cola i dag, så kører nok på en koffein-rus.


  • #3   2. apr 2006 tja, sidder nu her på , ja ved snart ikke hvor mange døgn, og holder vagt, min Calista bløder stadig, og produceret ikke meget mælk, så kender det, for træt til at sove, og så skal jeg have to børn op i morgen tidlig, til skole, men skal også lige kigge til ponyerne, og jo især Calista i løbet af natten.
    men når jeg går i seng, vil jeg kun tænke på at sove, i de små timer jeg nu får lov.
    Knus Anita


  • #4   3. apr 2006 Jeg skal da ærligt indrømme at jeg er ved at være godt brugt..

    Fra fredag til lørdag sov jeg kun 6 timer fordi jeg skulle gøre heste klar til stævne..

    Lørdag stod jeg tidligt op og startede så 4 dressurklasser..

    Så sov jeg kun 6 timer fra i går til i dag så nu er jeg ved at trænge til at se dyner...


    Anita W:

    Det er da noget rigtigt skidt med din Calista...

    Håber da virkelig for dig at der snart sker en drejning i tingene..



  • #5   3. apr 2006 jeg er os træt smiley
    men har os kun sovet 3 timer fredag-lørdag og 4timer lørdag- søndag og her i nat sov jeg så 7 timer smiley
    men sådan er det jo når jeg ska til stævne smiley
    var oppe kl. halv 5 begge dage smiley


Kommentér på:
Burde være træt

Annonce