{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I TVIVL! Min hyp skal sendes i ridning
  • #1   14. aug 2010 Camilla enemark.


  • #2   14. aug 2010 Kan kun anbefale min egen underviser, Lea Damgaard.
    Super dygtig ung pige på 22 år, med erfaringerne iorden. Hun har selv redet sin hest op fra ødelagt til Intermediare på blot 4 år. Hun rider undervisning hos Bjarne Nielsen, og så er hun ansat på Stutteri Uno (avler af bl.a. avlshingstene Uno Don Diego, Uno Don Diablo, samt VM-vinderen for 6-års i 2010 Uno Donna Unique) til at ride unghestene. Hun Har netop startet eget firma, og er utrolig dygtig.
    Jeg har i sidste weekend startet stævne på hendes hest, da hun var forhindret i at komme til start, det siger lidt om hvor velredet den er, når jeg kan få placeringer i LA på c-plan med 67 og 68% efter kun at have redet den 2 gange før.

    Hun passer virkelig godt på sine heste, intet er ladt til tilfældighederne, og så er hun en super dygtig træner. har mærket stor fremgang med mine egne efter begyndt undervisning hos Lea, og så er hun god til at se og træne efter et langsigtet mål.


  • #3   14. aug 2010 Hun får snart hjemmeside op at køre, ellers kan du kontakte hende på facebook (navn Lea Kjær Damgaard) eller herinde:
    http://hestegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=66533


  • #4   14. aug 2010 Min var i ridning på Vilhelmsborg i fire måneder.. Der var ikke sket nogen udvikling..

  • #5   14. aug 2010
    Min hest er lige nu hos Monica Nielsen. Hun tager vist ikke heste ind i vinterperioden, men du kan jo ringe og høre.
    Til gengæld kan jeg garantere dig for at du får en fin og glad hest hjem, som ikke er blevet presset eller på anden måde misbrugt.

    Du skal virkelig holde øjne og ører åbne, når du sender din hest afsted... Besøg den mindst en gang om ugen og hold øje med negativ udvikling i hestens personlighed. Rigtig mange beridere er lidt (meget) hårde ved hestene...
    Derfor jeg valgte Monica Nielsen, for hun træner 100 % på hestens præmisser og hesten når så langt som den er klar til hos hende. Så ingen lovning på hvad den kan, men derimod garanti for at den når så langt som den fysisk og mentalt er klar til smiley
    www.alkendow.dk



  • #6   15. aug 2010 Signe: Når så det er din pinto der stod hos de andre 2 heste, har undret mig over hvad det var for en hest der stod med de andre 2 heste der fordi den måtte i hvert fald ikke være sammen med dem ;b
    Men der kommer jo hele tiden heste ud og ind derude..

    Min hoppe og føl står også derude, bare ikke hos hende men en anden der har alle de bagerste folde smiley


  • #7   1. sep 2010 Hun er blvet sendt op til Enemark, og de er super søde deroppe. Og glæder mig til at skulle op at se hende, om en uges tid:) Men tak for hjælpen allesammen:)

Kommentér på:
I TVIVL! Min hyp skal sendes i ridning

Annonce