{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

regler i marked.. :S {{forumTopicSubject}}

Fakta: jeg mener der bør være en grænse for hvad man må skrive i en annonce..

Jeg syntes HG skal gå ind og sige, hvis man skrive en hest er hannoveraner, så SKAL den osse være hannoveraner - det er der på nuværende tidspunkt ingen regler om

Men egentlig er det at snyde/bedrage eller føre en kommende interresseret køber bag lyset.

Jeg mener ikke de skal godkende alle annoncer, men modtager de en klage - må de altså slette den, og forklare sælger hvorfor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler i marked.. :S
  • #1   7. okt 2010 du har meget ret. men jeg synes godt nok også det er mærkeligt at man kan finde på at købe en hest der bliver påstået at være raceren uden selv lige at tjekke efter

  • #2   7. okt 2010 Man er vel som køber også ret naiv, hvis man tager en hest for at være raceren, uden nogen som helst dokumentation.

  • #3   7. okt 2010 Enig med Trine K.
    Ville til hver en tid forhøre mig om afstamningen(hvis den har en) inden jeg tog ud at se på en hest.


  • #4   7. okt 2010 synes folk selv må bestemme hvad de skriver i deres annoncer.
    for hvis hesten bygnings mæssigt ligner en jyde selvom den ikke har parpire på det. så vil jeg da vide det da jeg så inten kan klikke ind og se eller lade være.. det irritere mig at der altid står blandingsrace -for det kan være alt muligt mærkeligt.
    så vil jeg da heller at der står fuldblodsblanding eller pintoblaning - for så har man da en ide om hvad man kan komme til at se


  • #5   7. okt 2010 PIO - der er forskel om der står hesten er en DV blanding - eller er stambogsført DV - så længe der står blanding efter

    den jeg snakker om, står der Dansk Varmblod - og hesten er ikke reg. eller brændemærket DV - DÉT irriterer mig..

    ja - jeg ved godt man skal tjekke efter - men så når hesten er solgt, og man spørger nye ejer (nye ejere SAGDE den var dv, så må den være det) - !¤#%¤%# - hehe


Kommentér på:
regler i marked.. :S

Annonce