{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.829 visninger | Oprettet:

opstaldning ved Aarup på vestfyn. {{forumTopicSubject}}

Da vi skal til at lave vores hestestald om, vil jeg høre hvor stor interesse der kunne være for at opstalde hest/pony ved Aarup. Da vi vil se hvor mange bokse vi skal starte ud med at lave.

Der vil blive ridebane og her skønne naturomgivelser, med stor skov lige op af stalden.

Det vil blive en delvis selvpasser stald, Jeg vil sørge for fodring, da jeg alligevel skal fodre mine egne.

Ud- og indlukning skal man selv sørge for, der vil blive tale om turnusordning, eller efter aftale. Der er desværre ikke andre end mig på stedet der har forstand eller mod på at lukke heste ud og ind. Jeg vil muligvis kunne lukke ind om aftenen når jeg alligevel skal fodre.

Hestene vil være ude så meget som overhovedet muligt, hele året rundt. Sommer - døgnfold.

Vi har gode folde. Og 70 hkt eng som vil blive benyttet til sommergræs.

Der vil blive mindre aflåst rytterstue hvor sadler kan hænge tørt.

prisen vil ligge på ca 1000 kr incl halm. resten skal man selv komme med.

Dette er ikke en annonce, kun en forespørgsel, for at se om der er behov for opstaldning.

Jeg sletter naturligvis hvis dette emne ikke er tilladt.

Annonce vil blive lavet når vi ved hvornår stalden står færdig. Muligvis januar 2011



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning ved Aarup på vestfyn.
  • #1   9. nov 2010 Hej smiley Jeg er ikke interesseret, da det er for langt væk, og jeg har en dejlig opstaldning smiley

    Men ville lige høre, om du ikke synes at prisen er lidt for høj? Jeg har stået et sted, med strand og skov i nærheden samt ridehus til 1000 kr om måneden, med samme andre faciliterter, som du kan tilbyde, men med ind og udlukning også.
    Der hvor jeg står nu er det fuldpas til 1600 med ridehus, og flytter nu pr. 1.12 til et sted uden ridehus, men med ind og udlukning, halm og fodring til 850 smiley


  • #2   9. nov 2010 Det er desværre ikke mig der sætter prisen. Vi lejer stedet, og det er min mands chef og min mand der styrer den afdeling. Jeg har forsøgt at sige at de forlanger for meget. Da jeg som hesteejer ved hvad opstaldning bør koste,Set ud fra de priser jeg før har været van til at stå opstaldet under.

  • #3   9. nov 2010 Det skal så lige siges at der også følger hø med i prisen.

Kommentér på:
opstaldning ved Aarup på vestfyn.

Annonce