{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

opstaldning ved Aarup på vestfyn. {{forumTopicSubject}}

Da vi skal til at lave vores hestestald om, vil jeg høre hvor stor interesse der kunne være for at opstalde hest/pony ved Aarup. Da vi vil se hvor mange bokse vi skal starte ud med at lave.

Der vil blive ridebane og her er skønne naturomgivelser, med stor skov lige op af stalden.

Det vil blive en delvis selvpasser stald, Jeg vil sørge for fodring, da jeg alligevel skal fodre mine egne.

Ud- og indlukning skal man selv sørge for, der vil blive tale om turnusordning, eller efter aftale. Der er desværre ikke andre end mig på stedet der har forstand eller mod på at lukke heste ud og ind. Jeg vil muligvis kunne lukke ind om aftenen når jeg alligevel skal fodre.

Hestene vil være ude så meget som overhovedet muligt, hele året rundt. Sommer - døgnfold.

Vi har gode folde. Og 70 hkt eng som vil blive benyttet til sommergræs.

Der vil blive mindre aflåst rytterstue hvor sadler kan hænge tørt.

prisen vil ligge på ca 1000 kr incl halm. resten skal man selv komme med.

Dette er ikke en annonce, kun en forespørgsel, for at se om der er behov for opstaldning.

Jeg sletter naturligvis hvis dette emne ikke er tilladt.

Annonce vil blive lavet når vi ved hvornår stalden står færdig. Muligvis januar 2011



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning ved Aarup på vestfyn.
  • #1   13. nov 2010 Jeg tror snildt i kan gå igang, med forbehod da mange er ramt ar krisen.

    I vores stad var der 12 heste, og fra sommerferien og til for 5 uger siden var der 5, nu mangler vi to bokse i der er fyldt op igen. Og vi er kun én i stalden der har to heste og det mig. pt i alt fald.


  • #2   13. nov 2010 I vores stald koster en boks 1200 kr og det uden halm og i den pris får man ud/ind lukning og fodringer to gange dagligt alt andet skal man selv købe, spåner købes på stedet enten pr palle eller pr stk...

    Vi har ridehus (virker dog ikke pt) udendørs ridebane, lille skov/ rytter stue og masser af hygge..


Kommentér på:
opstaldning ved Aarup på vestfyn.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce