{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hævn bedømmelser
  • #1   22. nov 2010 nej - men du kan ikke gøre noget ved det ud over fravælge bedømmelser

  • #2   22. nov 2010 hævnkarakter er ulovligt og du skal kontakte admin

  • #3   22. nov 2010 Ja for lige nu har jeg en der har givet mig begrundelsen "fordi du gav mig lav, så giver jeg dig lav"

    Men jeg over kraftigt at slå bedømmelse fra, da det misbruges til netop hævn bedømmelser.


  • #4   22. nov 2010 Ja men for pokker!!!
    Hvorfor overhovedet ha det bedømmelses system herinde??
    Alle giver jo alligevel hinanden høj... Og når man så er en af dem der godt kan finde på at gi middel, så får man post osv. om hvorfor deres hest/pony ikke har fået en høj?
    Jeg synes det bedømmelses system herinde er helt hen i vejret. Mange er jo ikke ærlige når de trykker HØJ, de gør det for at gøre ejerne tilfredse, og får selv at få høj...


  • #5   22. nov 2010 Det er nemlig derfor jeg Altid skriver hvorfor jeg giver lav eller middel. For jeg kigger personligt på helheden på profilen. For ellers kunne man jo bare give høj til alle.

    Men jeg er så en af dem der spørg til hvorfor de har givet lav eller middel så man evt kunne gøre forbedringer smiley Men også for at fange dem der giver hævn bedømmelser. Men jeg ser det som regel at det er børnene der ikke kan tåle kritik, og gør "hævn"


  • #6   22. nov 2010 Jeg er holdt helt op med at gi bedømmelser til dem der ikke skal ha høj. Jeg har også oplevet "voksne" mennesker der farer i flint over en middel bedømmelse!!
    Hold da op altså.
    Jeg synes det er så bund råddent at en tyk fjordbolle som bliver redet rundt på en mark(bare et eksempel), skal ha HØJ, når det er det samme man gir til en smart og flot hest.
    Ja det er bare min mening, og den har jeg så lært at mange andre ikke er enige i!!!


  • #7   22. nov 2010 Ja, man kan sige vi mangler en vejledning på hvordan der burde bedømmes.

  • #8   22. nov 2010 Hej Pelle mange tak for din kommentar. Men nu er det sådan hende her har dog været lidt smart og sagt det over en besked til mig smiley

    Men andet spørgsmål er hvis jeg sætter til at man ikke kan bedømme min hest, mister jeg så de bedømmelser jeg allerede har?


Kommentér på:
hævn bedømmelser

Annonce