{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævn-bedømmelser ..
  • #1   27. feb 2010 ENIG!

  • #2   27. feb 2010 Godt der i det mindste er én, der er enig (:

  • #3   27. feb 2010 kender det godt.. jeg giver alrid en udstemme hvis jeg har fået en hævnbedømelse

  • #4   27. feb 2010 fuldstændig enig ! mine heste har alle sammen fået 8 lave fra de samme personer pga en debat..

    må sige at det er en noget barnlig opførsel..


  • #5   27. feb 2010 Sådan nogle får jeg heldigvis aldrig.. men jeg bedømmer heller ikke særlig meget kan ikke finde ud af hvor mine grænser præcist går imellem de forskellige.

    Men ja det er da irriterende, og svært at nogle ikke kan forstå hvorfor man giver lav/middel. Det er jo i langt de fleste tilfælde fordi der ikke er gjort noget ud af profilen hvad angår billeder og tekst.
    40 ' <33 ' hjælper IKKE. Det gør ikke teksten og billederne bedere og styrker ikke fornemmelsen for tilknytningen.

    Tro endelig ikke at jeg er en der kun går op i knivskarpe billeder.

    Til gengæld har jeg en lav hængende på min hest fra 2008 hvor jeg dengang kun havde 3 billeder af middel kvalitet. har forsøgt kontakt til den der har givet stemmen over en besked. Syntes bestemt ikke Jokkes profil er en lav værd længere smiley


  • #6   27. feb 2010 at det er pga en debat - som nogle har oplevet det - gør da bestemt ikke sagen bedere.

    så er man da barnlig, og kan slet ikke tåle en side som denne med mange forskellige meninger


  • #7   27. feb 2010 ENIG!!!!
    'hader det og har fået flere af dem efterhånden, bare fordi jeg har givet hesten lav/middel og har skrevet hvorfor. så bliver de stadig pisse sure og sviner dig til og siger deres hest ikke er det værd, men det har jeg jo vurderet, og når man så siger man ikke vil ændre det før der kommer en bedre profil, får man så hævnkarakteren (gerne lav) og man spørger hvorfor og svaret er "FORDI DEN ER GRIM!!!" eller lign.


  • #8   27. feb 2010 kan man ikke lig lugten i bageriet skal man ikke komme der..

    så hvis man ikke kan tåle folks ærlige mening er dette her ikke stedet...


  • #9   27. feb 2010 meget enig!!!

  • #10   27. feb 2010 Har aldrig prøvet det, men kan sagtens følge jer smiley

  • #12   28. feb 2010 Jeg gav engang en pony lav, fordi der kun var 2 ens billeder og næsten ingen tekst. I går kom jeg forbi igen, og profilen var blevet bedre, så jeg rettede til middel.

    Så gik der 2 minutter og begge mine heste havde fået en lav, og hun ville kun slette den eller ændre, hvis jeg slettede min middel. Hun synes ikke, man skulle kunne give middel og lav herinde, fordi alle elsker deres hest/pony og synes den er til høj eller ekstra høj.

    Så forklarede jeg hende, at hun da bare kunne fravælge bedømmelser, hvis hun ikke kan tåle andre folks mening.

    Mener bestemt ikke, at Lanas profil er til lav, men det synes hun..


Kommentér på:
Hævn-bedømmelser ..

Annonce