{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Til jer som udsmukker jeres udstyr {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at prøve at lave mit eget pande og næsebånd til min søde lille hest :o)

Men.... hvor køber I jeres sten og lim ?
Jeg har også set nogen der ligesom har lagt et mønstre i med sten, hvor for man sådan nogen henne ?
også gerne sten i former.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg vil så gerne prøve lige som mange andre her inde at lave mit helt egne, så det bliver unikt :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer som udsmukker jeres udstyr
  • #1   22. nov 2010 www.skaerlunddesign.dk

  • #2   22. nov 2010 tænkte at der måtte være andre steder ?

  • #3   22. nov 2010 Du kan sagtens købe billigere sten end swarowski sten- rhinsten er væsentligt billigere og kan købes i div hobbybutikker. Prøv at google rhinsten- der kommer mange muligheder frem.
    Du skal dog være opmærksom på at rhinsten, i mine øjne, ikke er helt så smukke i længden men når det er opstart er det måske smartest at starte lidt billigere.
    Jeg bruger Log Tight Flex Gel-lim men Panduro har en billig lim der holder ganske udemærket når det er i et pandebånd hvor man bare har skåret midterstykket ud så stenene er indrammet. Den er i en hvid flaske med blåt låg/hældetud og det er hvidt i starten men når det tørrer ind er det klart og ses ikke under stenene.
    God fornøjelse :o)


Kommentér på:
Til jer som udsmukker jeres udstyr

Annonce