{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muskel træning
  • #1   29. dec 2010 frem og ned er en fremragende træning 8)

  • #3   29. dec 2010 Jeg rider min lidt dybt, og sørger for at næsen er fremme så hun bruger ryggen mest muligt, så rider jeg frem og tilbage i temepo, Hver gang du tager hesten ved i tempo, ska den sætte sig på bagparten,og det giver muskler, plus rider man frem træner man de store lange muskler, rider man langsomt træner man de små korte muskler.

  • #4   29. dec 2010 Læs Det ømme punkt og Min hest har næsten forrest.

    Og hesten opbygger de samme muskler i skridt som i alle andre gangarter. Men den sværste gangart er faktisk skridt...

    Altså jeg har trænet tur ridning kun i skridt og ellers jordarbejde, men min hest Duke. Og han har utrolig flotte muskler de rigtige steder


  • #5   29. dec 2010 Overgange, overgange, overgange, overgange og atter overgange smiley

  • #7   29. dec 2010 Altså jeg ville personligt, sidde og kigge rundt på de andres heste muskler, af dem som anbefalder forskellige trænings metoder... Også udfra deres heste muskler bestemmer hvilke metoder jeg ville bruge...

  • #9   29. dec 2010 Altså de fleste har jo et nyere foto album. Ellers må personen jo spørge efter billedere hvor hesten er i fuld træning og man kan se musklerne...

    Altså min hest er os i genoptræning og har været det i et lille år...

    jeg siger det ikke for at angribe nogen, men bare hvad jeg ville gøre.

    Og løsgjorthed giver de rigtige muskler, en afslappet hest kan godt have forskellige spændninger i kroppen, som gør at den ikke kan bruge sin krop korrekt.

    Og alle mennesker ved da at muskler ikke kommer i løbet af få dage. Men at det tag tid og opbygger muskler de rigtige steder


  • #11   30. dec 2010 Som Majken M siger kan jeg også kun anbefale at læse
    Det ømme punkt og Min hest har næsten forrest. smiley



Kommentér på:
Muskel træning

Annonce