{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbebånd til hest... hvor ??
  • #1   13. jan 2011 Der er ikke mange der sælger brugte løbebånd, og vil tro vi snakker omkrig 10.000 stadigvæk

  • #3   13. jan 2011 ville også klart bedre kunne være med på de . 10.000 en dag end 100.000

    den fra horsetrainer var jeg godt klar over med også klar over at jeg ville skulle vinde i lotto før det nogle sinde ville ske ;P

    tror i ikke der er nogle der sælger sådan noget... enten ved de ikke skal ha heste mere eller har købt noget nyere ??


  • #4   13. jan 2011 Jeg tror det er billigere at få en part på hesten smiley

  • #5   13. jan 2011 på hesten ??

    det er til når jeg skal træne min plag og lave muskler på mine heste...

    min hoppe må jeg fx ikke ride på... hun hat ondt i ryggen...

    så hun skal ud og gå ture dagligt og helst op og ned af bakke... det er nemmest med en maskine smiley


  • #6   13. jan 2011 t O - De behøver jo heller ikke at ride bare fordi de har part på den

  • #7   13. jan 2011 nej men tvivler der er mange der gider bare at strigle og gå... især hvor jeg bor som er godt ude på landet og vil kræve noget at cykle herud eller ha bil..

    og så er hun eb varm dame over for andre...

    kun mig hun er helt tryg ved ( dyrlægen kan heller ikek komme tæt på hende smiley


  • #8   13. jan 2011 Prøv at find ud af hvilke forhandlere der er og ring til dem.
    Ved at flere forhandlere af den slags udstyr tilbyder at tage det gamle i bytte, hvis man køber en nyere model af dem. Så kan være at de ligger inde med et brugt.

    Ved at "Nosto" laver et skridtbånd som ser lidt mere primitivt ud end det fancy horsetrainer, men hvis du er ligeglad med udseendet, så mener jeg at have hørt at de er billigere.


  • #9   13. jan 2011 sandra kaiser...

    tak det vil jeg evt prøve...

    har ikek et gammelt de kan få i retur og min pengepung er bestemt ligeglad med hvordan det ser ud ;P


Kommentér på:
løbebånd til hest... hvor ??

Annonce